Alsjeblieft, voor jou!

Maak het verschil met mensgerichte gastvrijheid

Met gastvrijheid maak je het verschil. Wij zijn ervan overtuigd dat we met onze schoonmaakdienstverlening van waarde zijn voor de totaalbeleving van elke zorgorganisatie. Hoe zich dit vertaalt naar patiënten, cliënten en bewoners binnen een zorgomgeving? Met onze mensgerichte aandacht doen onze mensen graag een stapje extra. Dat kan een vriendelijk praatje met een bewoner zijn, afstemming met de zorgmedewerkers of het bieden van een helpende hand bij zorgondersteunende taken. Met onze achtergrond in de hotelsector zit gastvrijheid in onze genen. We zijn betrokken en zorgen voor precies de juiste mate van servicegerichtheid en gastvrijheid.

Dit doen we niet alleen, maar samen met jou. Onze dienstverlening is faciliterend aan de zorg. Onze mensen zijn opgeleid om te werken in diverse zorgomgevingen en kennen de grote verschillen die deze omgevingen kenmerken. Ook volgen zij hospitality trainingen. Naast schoonmaak zetten wij ons in voor facilitaire en zorgondersteunende taken, zodat jouw team zich volledig kan richten op haar zorgtaken. Zo is het onze zorg om jou optimaal te ontzorgen.

Benieuwd hoe jouw collega's in de zorg onze dienstverlening ervaren?

Lees het in dit artikel

Zij zijn onze zorgprofessionals

Margot van Leijen Directeur Zorg
Jeannot Peijen Business Development Manager

Hoe zit dat precies?

De ananas als symbool voor gastvrijheid

Deze traditie gaat eeuwen terug en ontstond op de Caribische eilanden. Om gasten welkom te heten, plaatsten de indianen uit de Caraïben een ananas bij de ingang van hun huizen. Op sommige plekken werd een ananas zelfs bij de ingang van het dorp gelegd. De ananassen werden later vervangen door stenen varianten, maar bleven hun symboolfunctie behouden. Bij veel landhuizen vind je aan weerszijden van de ingang nog steeds zuilen met daarop een abstracte vorm van een ananas: daarmee laten de bewoners zien dat gasten welkom zijn.

Wij geloven in de kracht van gastvrijheid en geven je daarom dit kleine gebaar. Zet de plant bij de ingang of geef hem een mooi plekje bij de entree. Dat geeft aanleiding voor leuke gesprekken en nieuwe inzichten. En, net als je gasten wordt dit plantje ook graag goed verzorgd. Lees hier hoe je dat doet.

Hoe je een ananasplant verzorgt?

Lees het hier

Ook interessant

15 februari 2023

Samenwerking St. Antonius Ziekenhuis Nieuwegein en EW Facility Services: focus op kwaliteit en continuïteit van de schoonmaak

Schoonmaakdienstverlening in een ziekenhuis vraagt om vakmanschap en continuïteit. Hygiëne en veiligheid van de patiënten staat voorop. Precies…

Lees meer
19 december 2022

Duurzaamheid en gastvrijheid in de zorg

Onlangs organiseerden wij voor facilitaire specialisten in de zorg de inspiratiesessie: ‘Duurzaamheid en gastvrijheid in de zorg’. Inspiratie…

Lees meer
28 oktober 2022

De Forensische Zorgspecialisten gaat voor mensgerichte aanpak en kiest voor EW Facility Services

Betrouwbaar, aandacht, duurzaamheid en kwaliteit. Vier speerpunten waar De  Forensische Zorgspecialisten veel waarde aan hecht. Voor het zorgonderdeel…

Lees meer

07 juni 2022

Interview Servicemanagement met Directeur Zorg Margot van Leijen over zorgschoonmaak

[bron: Servicemanagement 3 juni] “We willen het patiënten en cliënten zo aangenaam mogelijk maken” Begin…

Lees meer
16 september 2021

Gastvrijheid op de kaart in de zorg: 9 tips

Hoe zet je hospitality op de kaart binnen jouw zorgorganisatie? Hoe geef je het vorm? En, heel belangrijk,…

Lees meer
15 maart 2021

Buurtzorgpension en EW Facility Services breiden samenwerking uit

Tijdens de eerste coronagolf in maart 2020 ondersteunde EW Facility Services met haar schoonmaakdienstverlening tijdelijk het…

Lees meer

Stap jij ook aan boord om de ultieme gastbeleving samen met ons werkelijkheid te maken?

Neem contact op met ons team