Oplossingen voor gastvrijheid in de langdurige zorg
Oplossingen voor gastvrijheid in de langdurige zorg
Dit is waarom aandacht voor cliënt of bewoner én omgeving samen gaan binnen schoonmaak.
Het bieden van een aangenaam verblijf is voor zorginstellingen erg belangrijk. Dat betekent dat er naast de veeleisende zorgvraag ook prioriteit is weggelegd voor gastvrijheid.
Vaak wordt gastvrijheid over het hoofd gezien binnen schoonmaakdienstverlening. Dat is zonde, want…
Je kunt de zorgbeleving direct naar een hoger plan tillen door gastvrijheid toe te voegen aan je schoonmaakdienstverlening. Hoe?
Download hier de whitepaper
Wat lees je in de whitepaper?
Magentazorg, Zorghotel Udens Duyn, Revalidatiekliniek Topaz Revitel en Buurtzorgpension delen hun kennis en ervaring in de whitepaper Gastvrije schoonmaak: onmisbaar in de zorg.
Je krijgt antwoord op al deze vragen:
• Hoe draagt schoonmaakdienstverlening bij aan gastvrijheid?
• Waarom is communicatie zo belangrijk voor de schoonmaakdienstverlening?
• Een gastvrije omgeving is (natuurlijk) schoon en hygiënisch, maar hoe meet je de kwaliteit?
• Hoe stel je cliënten centraal binnen je schoonmaakdienstverlening?
• Waarom draagt juist een schoonmaakpartner bij aan optimale gastvrijheid
De beste keuze voor schoonmaak in de langdurige zorg?
Inbesteden, uitbesteden of under management? Lees meer