Hospitality, het moet geen trucje worden.

Gastvrijheid werkt pas als het echt is. Je kunt rond hospitality een hele hoop organiseren, maar als het niet oprecht is slaat het nooit zo goed aan. Intermenselijk inschattingsvermogen is belangrijk. Achterhalen wat de wens is van de gast en dan proberen de verwachting te overtreffen, daar draait het om.

Hoe ziet dat er in de praktijk uit? Lees het in de blog van Rutger Verstegen, Salesmanager van EW Facility Services.

De ultieme gastbeleving is ons hoogst haalbare doel.

De ultieme gastbeleving is ons hoogst haalbare doel.

Profiteer nu van onze gratis Hospitality Scan

Per maand verloten wij een gratis Hospitality Scan! Wilt u kans maken op deze scan? Vul hiernaast uw gegevens in*.

Met onze Hospitality Scan brengen wij de beleving van uw totale customer journey in kaart. ALs schoonmaakdienstverlener hebben we natuurlijk net iets meer focus op de schoonbeleving. Wij bezoeken uw locatie tijdens een een Mystery Visit. Onze checklist maken wij altijd op maat voor de locatie die we bezoeken. Uitkomsten van de scan bieden handvatten om de faciliteiten op uw locatie verder te verbeteren. Doel is natuurlijk het verhogen van uw klant- en medewerkerstevredenheid.

* de scan die wij hier verloten is een verkorte versie van de Hospitality Scan die wij opdrachtgevers aanbieden.

Vraag hier vrijblijvend onze Hospitality Scan aan.

Top 5 | Tips wanneer je gaat aanbesteden

1. Kies de aanbestedingsvorm die bij je organisatie past

Er bestaan enorm gecompliceerde aanbestedingsmethodieken. Zo’n methodiek gebruiken m aakt het niet alleen voor de opdrachtnemer nodeloos ingewikkeld om een passende offerte op te stellen. Als aanbestedende en beoordelende partij loop je risico dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Je ontvangt offertes van enorme omvang die moeilijk door te spitten zijn. Houd daarom altijd voor ogen wat het doel van de aanbesteding is. Focus daarop. Houd de aanbesteding duidelijk en simpel, maar zorg wel voor complete informatie over het aan te besteden object. Dan ontvang je een offerte op maat die de expertise van de opdrachtnemer laat spreken.

2. Wees duidelijk in wat je zoekt.

Maak een top 5 van je doelstellingen kijkend naar je gewenste situatie. Zoek je …….

Top 5 tips aanvragen

Creating Hospitality zit in ons DNA

Bij EW Facility Services zetten wij alles op alles voor de ultieme gastbeleving. Hospitality is al bijna 30 jaar het kernbegrip binnen onze dienstverlening en de beleving van de eindgebruiker is hierbij voor ons de drijfveer. Ons marktleiderschap in de hotelbranche staat daarbij garant voor duurzame, innovatieve concepten. Deze zetten wij op basis van een strategisch partnerschap in bij opdrachtgevers op zoek naar Hospitality, Operational excellence en Flexibilisering.

Brauw Blackstone Westbroek

Holland Casino

Sportcentrum Papendal

-