09 juni 2015

Betrokkenheid en waardering kenmerken uitreiking jaarlijkse EW Service Award

EW Service Award 2015
Vorige week stond de uitreiking van de EW Service Award op het programma. Een jaarlijks terugkerende onderscheiding waarbij EW Facility Services binnen de eigen gelederen op zoek gaat naar het best presterende team. Belangrijke criteria binnen deze onderscheiding zijn samenwerking, betrokkenheid, kwaliteit en de bijdrage die het team levert aan de gastbeleving.

EW Facility Services riep deze award in het leven om ieder jaar met een kritische blik naar de eigen dienstverlening te kijken. Maar ook zorgt deze onderscheiding, vooral door de weg die de teams er naartoe afleggen, voor een hoge mate van betrokkenheid. Zowel binnen de teams als tussen de concurrerende teams onderling. Daarnaast staat deze onderscheiding voor de waardering die de facilitair dienstverlener heeft voor haar collega’s, en die zij door het uitreiken van deze award jaarlijks kan uiten.

Betrokkenheid en waardering kenmerken uitreiking jaarlijkse EW Service Award

And the winner is
De facilitair dienstverlener verkiest elk jaar twee winnende teams. Een verdeling gebaseerd op de segmenten waarin EW Facility Services actief is. Het team van Château St. Gerlach mocht zich de gelukkige winnaar noemen binnen het segment hotels. Team Holland Casino Rotterdam won de felbegeerde titel voor de segmenten kantoren, high traffic en zorg.

Beide teams realiseerden in het afgelopen jaar een enorme groei in de kwaliteit van de dienstverlening. Ook kenmerken zij zich door de wijze waarop zij proactief samen werken en denken met de opdrachtgever. De zuidelijke collega’s bij Château St. Gerlach scoorden daarnaast hoog op thema’s als hospitality, enthousiasme en motivatie. Bij Holland Casino worden er meerdere diensten door het team geleverd, waarbij het team zich onderscheidt door haar stabiliteit en nauwe samenwerking.

Het geldbedrag dat hoort bij het winnen van deze onderscheiding gebruiken beide teams voor een gezamenlijke teamactiviteit, om de winst verder luister bij te zetten.

Anderen bekeken ook

19 juni 2024

José’s eerste opdracht voor EW Expert Direct

Elke dag weer draait het bij EW Facility Services om het aangaan van nieuwe uitdagingen en groeimogelijkheden. Voor…

Lees meer
ergonomie
26 maart 2024

Slimmer schoonmaken met tips van de ergocoach

Schoonmaken is vakwerk en dat neemt EW Facility Services elke dag serieus, ook met oog op gezondheid. Om…

Lees meer
Bubble Flush
18 juli 2022

Pilot Wecoline BubbleFlush

We hebben weer een nieuwe innovatie mogen testen: de Wecoline BubbleFlush! Op locaties zoals Rotterdam The Hague Airport,…

Lees meer