Ook winnaar EW Service Award categorie Kantoren, High Traffic en Zorg bekend

Na de bekendmaking van de winnaar van de EW Service Award in de categorie Hotels, verraste de jury nu het team bij Holland Casino Amsterdam Centrum. Zij slepen dit jaar de EW Service Award in de categorie Kantoren, High Traffic en Zorg in de wacht. Een grote verrassing zoals zij zelf zeggen. “Wij hebben veel vertrouwen in hoe wij als team (samen)werken en de kwaliteit die wij leveren, maar we wisten ook dat we sterke concurrentie hadden. We zijn dan ook super blij met deze award. We zien het als een bekroning op ons werk.”, aldus Objectleiders Milou en Anna.

Terug naar overzicht
  • Datum:

Ook winnaar EW Service Award categorie Kantoren, High Traffic en Zorg bekend

Flexibiliteit 24 uur per dag

Holland Casino is de ultieme vorm van een typische High Traffic locatie. Albert van Schooneveld, Key Account Directeur EW Facility Services: “Bij Holland Casino komen heel veel gasten over de vloer en wat betreft hectiek is het niet te vergelijken met bijvoorbeeld een reguliere kantoorlocatie. Dit vraagt veel van de flexibiliteit van het team. Het team bij Holland Casino Amsterdam Centrum is 24 uur per dag, 7 dagen in de week aanwezig en bestaat buiten schoonmaakmedewerkers ook uit garderobe medewerkers, spoelkeukenmedewerkers en servicekrachten. Tel hier de verschillende nationaliteiten bij op en dan snap je de diversiteit in de samenstelling van het team. Het mooie is dat het werkt. De collega’s zijn echt samengesmolten tot één team. Ze weten wat er van hen wordt verwacht, bewegen mee met de wisselende drukte, leveren kwaliteit, communiceren goed met onze opdrachtgever en elkaar , daarnaast vervangen zij elkaar bij afwezigheid. Kortgezegd doen ze er samen alles aan om iedere dag opnieuw een top prestatie neer te zetten. Echt iets om trots op te zijn.”

Jasper Binnekade, Facilitair Manager Holland Casino Amsterdam Centrum beaamt dit : “Ik waardeer de inzet van het team enorm. Als geen ander weet ik wat er voor nodig is om iedere dag alles weer perfect op orde te krijgen in ons casino. Een goede en prettige onderlinge communicatie en samenwerking is hierbij cruciaal, iets wat we dagelijks met elkaar hebben."

EW Service Awards

De EW Service Awards zijn een jaarlijkse onderscheiding waarbij wij op zoek gaat naar de best presterende teams binnen onze organisatie. Wij onderscheiden hierin twee categorieën, namelijk Kantoren, High traffic & Zorg en Hotels. Per categorie worden drie teams genomineerd voor de EW Service Award, waarna een uiteindelijke winnaar wordt uitgeroepen. Belangrijke criteria binnen de onderscheiding zijn samenwerking, betrokkenheid, kwaliteit en de bijdrage die het team levert aan de beleving van de (eind)gebruikers. Met een grote diversiteit aan opdrachtgevers en teams is een nominatie iets om trots op te zijn. De genomineerde teams hebben het afgelopen jaar laten zien te excelleren in hun dienstverlening en als team. Wij riepen de award in het leven om kritisch te zijn naar de eigen dienstverlening; maar minstens zo belangrijk is het doel om met deze award waardering te tonen voor de inzet en het enthousiasme van onze collega's.

Mogen onze medewerkers u positief verrassen?