Amsterdam Airport Schiphol

Een partner die aansluit op de kwaliteit en professionaliteit van het hotel.

Met het vernieuwde hotel richt Hilton Amsterdam Airport Schiphol zich nog meer op het bieden van gastbeleving. Daar voegen ze een innovatieve benadering van producten, voorzieningen en service aan toe.. Het kubusvormige ontwerp, 42 meter hoge atrium, de ruitvormige ramen en het interieurontwerp met eigenzinnige details, maken het hotel uniek in zijn soort. Daarbij bieden de ingetogen, imposante ruimtes, frisse en verrassende hotelkamers, eersteklasvoorzieningen, conceptuele Axis Lobby & Cocktail Bar, Bowery Restaurant en eforea spa reizigers een gastvrij onthaal.

De beoordeling
8
  • Kwaliteit van dienstverlening

  • Flexibiliteit

  • Oplossingsgerichtheid

  • De Hospitality Factor

Amsterdam Airport Schiphol

24/7 werken aan gastbeleving

Met het vernieuwde hotel richt Hilton Amsterdam Airport Schiphol zich nog meer op het bieden van gastbeleving. Daar voegen ze een innovatieve benadering van producten, voorzieningen en service aan toe. Voor de schoonmaakdienstverlening zochten zij een partner die aansluit op de kwaliteit en professionaliteit die het hotel nastreeft. Zowel op het gebied van hotelschoonmaak, als omgaan met lokale continuïteit en flexibiliteit die een airport hotel met zich meebrengt.

Vanaf de opening van het vernieuwde hotel eind 2015, is EW Facility Services verantwoordelijk voor de dagelijkse schoonmaak van het hotel. Binnen onze organisatie en dienstverlening neemt hospitality al vanaf het begin een centrale plaats in. Gastvrijheid, representativiteit, wisselend gebruik van ruimten en een performance van 7 dagen per week, 24 uur per dag staan hierbij centraal. Door onze gerichte aandacht voor kwaliteit, hospitality en beleving dragen wij bij aan de algehele gastbeleving van het Hilton Amsterdam Airport Schiphol.

Verdere optimalisatie

Er wordt nauw samengewerkt en de focus ligt elke dag opnieuw op verdere optimalisatie. Hilton Amsterdam Airport Schiphol was bij aanvang van de samenwerking een gloednieuwe locatie, dan heb je altijd te maken met onvoorziene of anders voorgestelde zaken. Reden dat wij van tevoren met elkaar de visie hebben gedeeld dat wij de samenwerking zien als een groeimodel. Continu evalueren om de samenwerking naar het hoogste niveau te tillen, is hierbij key.

Benieuwd hoe wij samen de reis van facility kunnen beginnen?