Het Concertgebouw

Een samenwerking waar muziek in zit.

Het Concertgebouw was op zoek naar een partner die de beleving van haar 700.000 gasten centraal zou zetten. Tijdens een avond uit moet alles kloppen en mag niets afleiden van het uiteindelijke doel: genieten. Sinds 2014 ligt de schoonmaak in vertrouwde handen van EW Facility Services.

De beoordeling

8,0
  • Kwaliteit van dienstverlening

  • Flexibiliteit

  • Oplossingsgerichtheid

  • De Hospitality Factor

Het Concertgebouw

Beleving van de gast centraal

Het Concertgebouw was op zoek naar een schoonmaakpartner die de beleving van de gasten centraal zou zetten. Een avond naar het concert is immers een avond uit, waarbij alles moet kloppen. Voorheen deden zij de schoonmaak nog deels in eigen beheer, maar de wens was alles compleet uit te besteden. Hospitality neemt bij EW Facility Services al vanaf het begin een centrale plaats in binnen de organisatie en dienstverlening. Wij geloven erin dat wij met onze dienstverlening positief bijdragen aan de totale gastbeleving. Onze ambitie en visie sloot aan op die van het Concertgebouw en een samenwerking was geboren.

Verantwoordelijk voor 2561 brandschone stoelen

In praktijk komt het erop neer dat wij verantwoordelijk zijn voor de schoonmaak van alle kantoorruimten, de concertzalen en haar 2561 stoelen, de dirigentenkamers en de foyers. Hierdoor kan het Concertgebouw haar focus leggen op de core business. Naast eigen focus leidt alles onderbrengen bij één professionele partij tot synergie voordelen. Het behalen van een betere kwaliteit tegen lagere kosten, zonder sprake van werkdrukverhoging.

Gezamenlijk streven wij naar de ultieme gastbeleving.
Wouter van Poppel Hoofd Facilitaire Dienst Het Concertgebouw