26 juli 2023

Schoonmaakteams art’otel en NS Utrecht ontvangen een EW Service Award

Jaarlijks reiken wij aan onze best presterende teams de EW Service Awards uit. Afgelopen dagen trok de jury het land in om de winnende teams te verrassen. Ons schoonmaakteam bij art’otel Amsterdam ontving de award in de categorie hotels uit handen van Operationeel Directeur Ralph Eradus. Team NS Utrecht, winnaar in de categorie kantoren, zorg, travel, leisure en onderwijs, werd door Key Account Directeur Albert van Schooneveld in het zonnetje gezet. Totaal verrast, enorm blij en trots namen zij hun award in ontvangst.

Schoonmaakteams art’otel en NS Utrecht ontvangen een EW Service Award

Afbeelding: het winnende team van NS Utrecht

Onderscheidend vermogen

Ieder genomineerde team ontving de jury van de EW Service Awards enthousiast. Het maken van een keuze was in beide categorieën dan ook zeker geen gemakkelijke taak. Waar zowel het team van art’otel als NS Utrecht zich in wist te onderscheiden, is de enorme groei die beide teams hebben doorgemaakt.

One team, one mission

Bij art’otel wist leidinggevende Evereda een stabiel en hecht team te creëren, met een positieve sfeer en laag verloop. Een team dat er voor elkaar is en samen voor het beste resultaat gaat. Dat vertaalt zich in een hoge kwaliteit en een tevreden opdrachtgever. General Manager van het art’otel: “We hebben een mooie samenwerking opgebouwd. We zijn een kunst en lifestyle hotel, met diverse evenementen en wisselende exposities. Dat vraagt ook wat van het schoonmaakteam. Samen streven we hetzelfde doel na. Gasten een ware beleving bieden. Er is geen onderscheid tussen ons team en het schoonmaakteam van EW. We zijn samen team art’otel: ‘One team, one mission’”

Het winnende team van art’otel

Partnership it is

Groei is ook bij team NS zichtbaar. Waar de samenwerking moeizaam begon, is deze uitgegroeid tot een voorbeeld van partnerschap. Het schoonmaakteam staat altijd voor elkaar klaar, is gedreven en leidinggevende Ömer heeft als geen ander oog voor de ontwikkeling van zijn collega’s. Daarnaast levert het team een hoge kwaliteit. Regio Verantwoordelijke Huisvesting NS Utrecht: “Er staat een stabiel team, er is vertrouwen, er wordt geïnvesteerd in medewerkers, overleggen hebben een positieve inslag en de positieve kwaliteitsscores zijn niet meer op 1 hand te tellen. De algehele vibe is dus meer dan prima te noemen. We zijn ons ervan bewust dat we gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de dienstverlening binnen onze locaties en zo gaan we ook met elkaar om, partnership it is!”

Waardering tonen

Dit jaar waren in de categorie Hotels naast het team van art’otel ook de schoonmaakteams van Grand Hotel Valies in Roermond en Hilton Garden Inn in Leiden genomineerd. In de categorie Kantoren & Vastgoed, Zorg, Onderwijs, Travel en Leisure maakten ook de schoonmaakteams van DLL, Holland Casino Rotterdam en De Brauw Blackstone Westbroek kans op de award. Met de diversiteit aan opdrachtgevers en teams is een nominatie echt iets om trots op te zijn. Niet alleen behoort het team in hun categorie tot een van de beste teams, zij hebben het afgelopen jaar ook laten zien te excelleren in hun dienstverlening.

Anderen bekeken ook

Sjoerd Dijkstra bij Het Scheepvaartmuseum
25 november 2024

EW gaat ‘hart’ aan de slag

Ieder jaar werken de leden van het directie- en managementteam van EW Facility Services een dag mee met…

Lees meer
Schoonmaakrobot Papendal EW Facility Services
13 november 2024

Papendal en innovatie: schoonmaakrobot Kiki

Bij EW Facility Services werken we continu aan innovatieve oplossingen voor onze opdrachtgevers. Zo hebben…

Lees meer
Erik van Esch, Facility Manager bij De Lage Landen International BV (DLL) en schoonmaakmedewerkers.
31 oktober 2024

Altijd een schoon kantoor? Zo werkt De Lage Landen

“Het moet gewoon schoon zijn. Dat is belangrijk om mensen prettig te laten werken op kantoor.” zegt Erik…

Lees meer