26 november 2021

Een terugblik op de finale Golden Service Awards

Met spanning en vol verwachting gingen we naar de finale van de Golden Service Awards. Vanwege corona kon er slechts een beperkt aantal mensen live aanwezig zijn. Maar via de livestream schakelden veel collega’s in om op afstand onze finalisten aan te moedigen. Met maar liefst 3 collega’s en 2 teams waren we goed vertegenwoordigd. Met zulke top collega’s moest het goedkomen dachten we. Maar helaas ging geen van onze finalisten met de felbegeerde titel naar huis. Als grote fans van onze eigen collega’s vinden wij dat natuurlijk erg jammer.

Een terugblik op de finale Golden Service Awards

Plezier, een luisterend oor en samen voor het beste resultaat gaan

Voor de titel leidinggevende van het jaar betraden Mathijs Poldervaart en Francis Struijcken het podium. Beiden werden geroemd om de manier waarop zij met hun team omgaan. En dat kunnen wij alleen maar beamen. Het zijn mensgerichte leidinggevenden die altijd een luisterend oor hebben, iedereen weten te motiveren, gaan voor het beste resultaat, maar ook samen plezier hebben niet uit het oog verliezen. Of zoals Mathijs het mooi verwoordde: “Ik wil iedere dag met plezier naar mijn werk gaan en als ik blij ben dan merk ik dat mijn collega’s daar ook blij van worden.”

Van Brabantse tot Nijmeegse gezelligheid

Dat het met elkaar leuk hebben belangrijk is in je werk, bewijzen ook onze teams van Holland Casino Breda en Sanadome Hotel & Spa. Beide teams zijn super hecht, behandelen iedereen gelijk, hebben ontzettend veel voor elkaar over op het werk en privé en nog belangrijker, hebben lol met elkaar. Wij weten dat zij daarin niet onderdoen aan het winnende team en zien hen daarom ook als winnaars!

Finalestuk

Als finalestuk stond de uitreiking van de award voor Schoonmaker van het Jaar op het programma. Vorig jaar nam onze collega Khadija deze prijs in ontvangst. Dit jaar hoopten wij dat Ida het stokje mocht overnemen. Bescheiden als ze is, straalde Ida op het podium. Haar nooit afwezige (glim)lach liet ze dan ook volop zien. Op de vraag wat zij mooi vind aan haar vak, stond voor haar 1 ding voorop. Met haar werk de opdrachtgever en medewerkers blij maken. Daar kun je zelf toch niet anders dan ook een enorme glimlach van krijgen.

Een ding is zeker. Ook al wonnen onze finalisten geen award, ze zijn stuk voor stuk top collega’s die passie hebben voor het vak en iedere dag weer laten zien wat leveren van kwaliteit en gastvrijheid is!

Anderen bekeken ook

08 juni 2022

Saxion Ondernemers Award uitgereikt aan Eli Wijfjes en Joris van Lith

Durven, doen en een flinke dosis lef is wat ondernemerschap vraagt. De studenten van Hogeschool Saxion die meedoen…

Lees meer
08 juni 2022

Social return: Zo maak je er samen met jouw schoonmaakleverancier een succes van

Amare in Den Haag wil een cultuurhuis zijn voor iedereen: bezoekers, buren, ‘bewoners’ én medewerkers. Voor Amare is…

Lees meer
07 juni 2022

Interview Servicemanagement met Directeur Zorg Margot van Leijen over zorgschoonmaak

[bron: Servicemanagement 3 juni] “We willen het patiënten en cliënten zo aangenaam mogelijk maken” Begin…

Lees meer

Klaar om gezamenlijk de ultieme gastbeleving te creëren binnen uw organisatie?

Neem contact op met ons team