14 oktober 2021
Hoe zet je hospitality op de kaart binnen jouw zorgorganisatie? 9 tips
Hoe zet je hospitality op de kaart binnen jouw zorgorganisatie? Hoe geef je het vorm? En, heel belangrijk, hoe zorg je voor continuïteit? Wij hebben ruim 30 jaar ervaring met hospitality koppelen aan onze schoonmaakdienstverlening, ook binnen de zorg. Jeannot Peijen, zorgexpert en Business Development Manager Healthcare bij EW Facility Services, deelt praktijkervaringen met Hospitality manager Michèle Fränzel (Driegasthuizengroep) en Gastvrijheidmanager Johan Jonker (Isala). Het resultaat? 9 tips hoe je hospitality met behulp van jouw facilitaire afdeling op de kaart zet. Daarnaast kunt u ook een hospitality training winnen! Doe mee vóór 20 oktober. Lees hier het hele artikel.
De zorgmarkt is altijd in beweging. Naast de overheid die met wet- en regelgeving de markt laat verschuiven en zorgverzekeraars die hun macht uitoefenen, heeft de kritische en mondige zorgconsument van vandaag steeds meer keuzevrijheid. De zorgorganisatie van de toekomst voldoet aan alle regels, heeft focus op kostenbeheersing én realiseert een optimale klant- en patiëntbeleving. Heel graag leveren wij hier met onze schoonmaakdienstverlening een bijdrage aan. Lees er meer over op deze pagina.