15 maart 2021

Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services: “Inspelen op specifieke wensen wordt steeds belangrijker”

[bron: Service Management Nederland]

Hotel Okura Amsterdam staat onder meer bekend om haar luxe, gastvrijheid en beleving. Schoonmaak speelt daarin een belangrijke rol. Een grote verantwoordelijkheid voor housekeeping-partner EW Facility Services. Een gesprek over Kaizen en Omotenashi, over samenwerken, en natuurlijk over schoonmaak.

Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services: “Inspelen op specifieke wensen wordt steeds belangrijker”

Als er één sector is waar hospitality cruciaal is, dan is het wel de hotellerie. Met als doel om de gast een ultieme beleving te bezorgen. Bij het prestigieuze vijfsterrenhotel Okura Amsterdam weten ze daar alles van. “Er is een heel mooi Japans woord dat precies omschrijft wat gastvrijheid voor ons betekent:...

Klik hier voor het volledige artikel in Service Management Nederland.

Anderen bekeken ook

17 december 2021

Optimaal samenwerken vanuit datagestuurd schoonmaken

Alle sectoren ervaren inmiddels de impact van de wereld om ons heen, die continu en in een rap tempo…

Lees meer
26 november 2021

Een terugblik op de finale Golden Service Awards

Met spanning en vol verwachting gingen we naar de finale van de Golden Service Awards. Vanwege corona kon…

Lees meer
24 november 2021

Preventief voorkomen van uitval: rug- en polsbraces lijken de oplossing

Hoe houden we onze mensen vitaal? Een vraag die centraal staat binnen onze organisatie. Als werkgever zien wij…

Lees meer

Benieuwd hoe wij samen de reis naar ultieme gastbeleving kunnen beginnen?

Neem contact op