15 maart 2021

Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services: “Inspelen op specifieke wensen wordt steeds belangrijker”

[bron: Service Management Nederland]

Hotel Okura Amsterdam staat onder meer bekend om haar luxe, gastvrijheid en beleving. Schoonmaak speelt daarin een belangrijke rol. Een grote verantwoordelijkheid voor housekeeping-partner EW Facility Services. Een gesprek over Kaizen en Omotenashi, over samenwerken, en natuurlijk over schoonmaak.

Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services: “Inspelen op specifieke wensen wordt steeds belangrijker”

Als er één sector is waar hospitality cruciaal is, dan is het wel de hotellerie. Met als doel om de gast een ultieme beleving te bezorgen. Bij het prestigieuze vijfsterrenhotel Okura Amsterdam weten ze daar alles van. “Er is een heel mooi Japans woord dat precies omschrijft wat gastvrijheid voor ons betekent:...

Klik hier voor het volledige artikel in Service Management Nederland.

Anderen bekeken ook

29 juni 2022

Zes succesfactoren voor schoonmaak in het onderwijs

Onderwijsinstellingen worden steeds meer een ontmoetingsplek. Schone en frisse gebouwen en werk/studieplekken zijn daarbij belangrijker dan ooit. Hoe…

Lees meer
08 juni 2022

Saxion Ondernemers Award uitgereikt aan Eli Wijfjes en Joris van Lith

Durven, doen en een flinke dosis lef is wat ondernemerschap vraagt. De studenten van Hogeschool Saxion die meedoen…

Lees meer
08 juni 2022

Social return: Zo maak je er samen met jouw schoonmaakleverancier een succes van

Amare in Den Haag wil een cultuurhuis zijn voor iedereen: bezoekers, buren, ‘bewoners’ én medewerkers. Voor Amare is…

Lees meer

Benieuwd hoe wij samen de reis naar ultieme gastbeleving kunnen beginnen?

Neem contact op