15 maart 2021

Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services: “Inspelen op specifieke wensen wordt steeds belangrijker”

[bron: Service Management Nederland]

Hotel Okura Amsterdam staat onder meer bekend om haar luxe, gastvrijheid en beleving. Schoonmaak speelt daarin een belangrijke rol. Een grote verantwoordelijkheid voor housekeeping-partner EW Facility Services. Een gesprek over Kaizen en Omotenashi, over samenwerken, en natuurlijk over schoonmaak.

Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services: “Inspelen op specifieke wensen wordt steeds belangrijker”

Als er één sector is waar hospitality cruciaal is, dan is het wel de hotellerie. Met als doel om de gast een ultieme beleving te bezorgen. Bij het prestigieuze vijfsterrenhotel Okura Amsterdam weten ze daar alles van. “Er is een heel mooi Japans woord dat precies omschrijft wat gastvrijheid voor ons betekent:...

Klik hier voor het volledige artikel in Service Management Nederland.

Anderen bekeken ook

19 juni 2024

Vrouwelijk leiderschap

In de wereld van bedrijfsleiderschap is het bouwen van sterke relaties en een menselijke aanpak essentieel voor succes.

Lees meer
14 juni 2024

De Dag van de Schoonmaker met uitreiking van zomergeschenken

In Nederland vieren we op 14 juni 2024 De Dag van de Schoonmaker. EW Facility Services is trots…

Lees meer
10 juni 2024

EW Service Awards uitgereikt aan de schoonmaakteams van the Market Hotel en Topaz Revitel

Elk jaar reikt EW Facility Services de EW Service Awards uit aan haar best presterende schoonmaakteams. Dit jaar…

Lees meer

Benieuwd hoe wij samen de reis naar ultieme gastbeleving kunnen beginnen?

Neem contact op