15 maart 2021

Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services: “Inspelen op specifieke wensen wordt steeds belangrijker”

[bron: Service Management Nederland]

Hotel Okura Amsterdam staat onder meer bekend om haar luxe, gastvrijheid en beleving. Schoonmaak speelt daarin een belangrijke rol. Een grote verantwoordelijkheid voor housekeeping-partner EW Facility Services. Een gesprek over Kaizen en Omotenashi, over samenwerken, en natuurlijk over schoonmaak.

Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services: “Inspelen op specifieke wensen wordt steeds belangrijker”

Als er één sector is waar hospitality cruciaal is, dan is het wel de hotellerie. Met als doel om de gast een ultieme beleving te bezorgen. Bij het prestigieuze vijfsterrenhotel Okura Amsterdam weten ze daar alles van. “Er is een heel mooi Japans woord dat precies omschrijft wat gastvrijheid voor ons betekent:...

Klik hier voor het volledige artikel in Service Management Nederland.

Anderen bekeken ook

27 september 2023

Groeikansen bij EW

Binnen onze organisatie draait het om mensen. Samen dragen we bij aan het succes van onze organisatie en…

Lees meer
18 september 2023

Portretreeks Amare – Radj

De afgelopen maanden stelden wij een aantal teamleden van ons schoonmaakteam bij Amare voor. Zij…

Lees meer
15 september 2023

Bram Kuipers wint de EW|Saxion Ondernemers Award

Na afwezigheid tijdens de coronapandemie is de EW|Saxion Ondernemers Award weer helemaal terug. In 2009 riepen Hogeschool Saxion…

Lees meer

Benieuwd hoe wij samen de reis naar ultieme gastbeleving kunnen beginnen?

Neem contact op