Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services: “Inspelen op specifieke wensen wordt steeds belangrijker”

[bron: Service Management Nederland]

Hotel Okura Amsterdam staat onder meer bekend om haar luxe, gastvrijheid en beleving. Schoonmaak speelt daarin een belangrijke rol. Een grote verantwoordelijkheid voor housekeeping-partner EW Facility Services. Een gesprek over Kaizen en Omotenashi, over samenwerken, en natuurlijk over schoonmaak.

Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services: “Inspelen op specifieke wensen wordt steeds belangrijker”

Als er één sector is waar hospitality cruciaal is, dan is het wel de hotellerie. Met als doel om de gast een ultieme beleving te bezorgen. Bij het prestigieuze vijfsterrenhotel Okura Amsterdam weten ze daar alles van. “Er is een heel mooi Japans woord dat precies omschrijft wat gastvrijheid voor ons betekent:...

Klik hier voor het volledige artikel in Service Management Nederland.

Anderen bekeken ook

Een terugblik op de finale Golden Service Awards

Met spanning en vol verwachting gingen we naar de finale van de Golden Service Awards. Vanwege corona kon…

Lees meer

Preventief voorkomen van uitval: rug- en polsbraces lijken de oplossing

Hoe houden we onze mensen vitaal? Een vraag die centraal staat binnen onze organisatie. Als werkgever zien wij…

Lees meer

Kennis delen, samenwerken en fun dat is DT op de werkvloer

Onlangs was het weer zover: DT op de werkvloer. Traditioneel een dag die in het teken staat van…

Lees meer

Benieuwd hoe wij samen de reis naar ultieme gastbeleving kunnen beginnen?

Neem contact op