Facility Host

Één aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken.

Één persoon die waakt over de facilitaire beleving binnen uw organisatie. Die zorgt voor een hoog kwaliteitsniveau en optimale hospitality. Dat is een Facility Host van EW Facility Services. De Facility Host heeft dagelijks te maken met schoonmaakwerkzaamheden, servicewerkzaamheden en nalooprondes. Daarnaast ondersteunt deze persoon bij ad hoc werkzaamheden en de opvolging van klachten & calamiteiten. Een perfecte ondersteuning bij het managen van de klantbeleving. De Facility Host is het aanspreekpunt voor al uw facilitaire zaken en staat daarom in direct contact met u, uw medewerkers en uw gasten. Om die reden selecteren wij onze Facility Hosts naast klantgerichtheid en proactiviteit ook op uitstekend signalerend & communicatief vermogen.

Facility Host
De ultieme gastbeleving is ons hoogst haalbare doel.
Marije Wildenborg Salesmanager

Wat doet een Facility Host

De Facility Host is uw aanspreekpunt voor schoonmaak- en service werkzaamheden. Door het inzetten van een facility host zorgt u voor continue zichtbaarheid, een hoog kwaliteitsniveau en een extra beleving binnen uw organisatie.

Hoe doen wij dat?

Wij stellen de Facility Host voor minimaal 25% vrij van schoonmaaktaken. Zo kan de Facility Host een positief effect realiseren op de ervaringen van uw medewerkers en gasten. Naast dagelijks schoonmaakonderhoud, servicewerkzaamheden en nalooprondes is de Facility Host beschikbaar voor ad-hoc werkzaamheden en de opvolging van klachten en calamiteiten. Het assisteren van onze objectleiding bij het aansturen van medewerkers op vakinhoud, houding en gedrag behoort eveneens tot het takenpakket. Een Facility Host is daarnaast zichtbaar op de werkvloer en direct aanspreekpunt voor u en uw medewerkers en gasten.

Wat kenmerkt onze Facility Host?

Door onze achtergrond in de hotel schoonmaak, vinden wij communicatie en flexibiliteit een van de belangrijkste eigenschappen. Bij het selecteren onze Facility Hosts houden wij hier dan ook sterk rekening mee. Essentiële competenties zijn wat ons betreft: klantgerichtheid, proactiviteit en een sterk signalerend en communicerend vermogen.

Meer informatie nodig?

Tijd om te laten zien waar uw organisatie echt voor staat?