24 maart 2025

Uitbestede schoonmaak, vijfsterrenservice behouden: 26 jaar Okura en EW

Een druk weekend vol evenementen, gasten van over de hele wereld en een hotel dat volledig is volgeboekt. Alles moet in orde zijn. Van schone kamers tot een hartelijke begroeting bij de deur. Bij Hotel Okura Amsterdam is deze vijfsterrenervaring geen uitzondering, maar de standaard. Al 26 jaar werken we samen met Okura om deze ervaring elke dag opnieuw mogelijk te maken. Hoe schoonmaak uitbesteden bijdraagt aan de vijfsterren gastbeleving van Okura? Simon Potter, rooms division manager bij Okura en Gildo Grillo, rayonmanager bij EW delen hun inzichten.

Uitbestede schoonmaak, vijfsterrenservice behouden: 26 jaar Okura en EW

Ben je benieuwd naar het volledige verhaal van deze succesvolle samenwerking? Je leest hier meer over de samenwerking met Hotel Okura Amsterdam.

Anderen bekeken ook

18 juni 2025

EW Facility Services behoudt hoogste trede op de PSO-ladder

EW Facility Services heeft opnieuw trede 3 behaald op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO), de hoogste erkenning voor…

Lees meer
Sueba Hammond
10 juni 2025

Waterhelden bestaan echt én ze werken bij EW Facility Services

Je ziet ze misschien niet altijd, maar zonder hen kan niemand zijn werk goed doen. Bij EW Facility…

Lees meer
Onno Smit
05 juni 2025

Structurele verlichting van werkdruk in de zorg door slimme taakverschuiving

De druk op zorgprofessionals neemt toe. Tegelijkertijd zijn er volop mogelijkheden om hen te ontlasten.

Lees meer