Zorg

Beleef gastvrijheid en ervaar kostenbeheersing in een patiëntveilige omgeving.

Het creëren van een veilige, schone omgeving voor uw patiënten, cliënten, medewerkers en bezoekers staat centraal in onze aanpak van schoonmaakonderhoud. Infectiepreventie en -bestrijding maken hier nadrukkelijk onderdeel van uit. Maar de zorgmarkt verandert snel; door de vrije zorgkeuze van patiënten is het voor zorginstellingen ook meer en meer van belang om zich positief te onderscheiden op het gebied van service, uitstraling en gastvrijheid. Patiënten komen vaak niet voor hun plezier, je wilt dat ze zich thuis voelen. Benieuwd wat wij hierin voor u kunnen betekenen? Kijk dan eens bij onze diensten. Wij hanteren voor u een flexibel kostenmodel, waardoor wij de facilitaire kosten parallel laten lopen aan de bezetting en omzet van uw instelling.

Meer diensten

Schoonmaakonderhoud

Voor de borging van een hygiënische en patiëntveilige omgeving hanteren wij onze eigen High-Quality-Hygiëne aanpak. Omdat wij geloven dat een zorginstelling zonder infecties mogelijk moet zijn, speelt preventie in onze aanpak de hoofdrol. We starten met onze High-Quality-Hygiëne scan, waarbij één van onze infectiepreventiespecialisten de protocollen, werkwijzen, processen en middelen en materialen in kaart brengt. Het resultaat is een op maat gemaakt High-Quality-Hygiëne plan. Dit hygiëneplan bespreken wij met de verantwoordelijken voor Infectiepreventie binnen uw instelling. In overeenstemming met hen maken we vervolgens onze werkprogramma’s voor de verschillende ruimten. Op basis van de staat en afwerking, ruimtesoort en de intensiteit van het gebruik, bepalen we de juiste taken, frequenties, middelen en materialen.

Meer diensten

Roomservice

Uw primaire focus ligt op behandeling en herstel van uw patiënt. Voor zorg ondersteunende taken en oprechte aandacht voor de patiënt blijft helaas niet altijd voldoende tijd over. Onze Roomservice medewerkers zijn ondersteunend aan uw zorgproces. Zij zijn verantwoordelijk voor de kamerschoonmaak, het reinigen van medische hulpmiddelen en beddenopmaak. Daarnaast hebben zij vooral aandacht voor uw patiënten in de vorm van service: eten en drinken bezorgen, planten en bloemen verzorgen, bezoek ontvangen en de kamer netjes houden. Door de optimale samenwerking tussen uw professionals en EW Facility Services ervaren patiënten en hun bezoekers een gastvrijheid die zij enorm zullen waarderen.

Meer diensten

Receptie services

De receptie vormt de ontvangst van uw zorginstelling en is daarmee direct het visitekaartje. Een belangrijke rol, die met zorg moet worden ingevuld. Dat onze receptionisten uw gasten en medewerkers op een representatieve, gastvrije manier ontvangen staat voorop. Wij selecteren & trainen onze receptionisten daarnaast op hun dienstverlenende, communicatieve, gastgerichte én oplossingsgerichte instelling. Heeft uw organisatie behoefte aan een nachtreceptie, dan leveren wij mensen met extra kennis (BHV), een uitstekende staat van dienst (VOG) en een proactieve houding. Zo zorgen wij er samen voor dat zowel de eerste als de laatste indruk onuitwisbaar zijn.

Meer diensten

Handyman services

Opname in een zorginstelling is vrijwel nooit vrijwillig. Tijdens het wachten is het daarom belangrijk om de patiënt op het gemakt te stellen. Even tv kijken of internetten is een veelgebruikte manier om te ontspannen. Dat moet daarom altijd in orde zijn. Onze ‘handymannen’ kunnen meer dan de gemiddelde klusjesman. Dat is ook nodig. Bij een professionele organisatie hoort eenzelfde uitstraling. Een organisatie in technisch perfecte conditie dus. Door Handyman services in te zetten houdt u flexibiliteit, transparantie en inzicht in uw kosten.

Onze zorg partners

Hospitality is al meer dan een kwart eeuw het kernbegrip binnen EW Facility Services. Wij hebben een duidelijke visie waar het gaat om gastvrijheid en kostenbeheersing.

Zorg

Tijd voor een complete patiëntbeleving? Doet u de zorg, dan doe wij de rest!