Schoonmaakdienstverlening

Altijd op zoek naar creatieve oplossingen voor het beste resultaat.

Een schoonmaakpartner die bijdraagt aan een hygiënische én gastvrije omgeving waarbij de beleving van uw medewerkers, gasten, bewoners of cliënten centraal staat? Die partij, dat zijn wij. Onze organisatie is in 1990 opgericht met de visie om de behoefte van de eindgebruikers centraal te zetten en dáár de schoonmaakdienstverlening op in te richten. Met een onderscheidende hospitality-aanpak en professionele uitstraling weten wij een gastvrije ervaring en een positieve beleving te creëren. Onze belofte is niet voor niets ‘Creating Hospitality’. Het is wie we zijn, waar we voor staan en wat we u garanderen. Met goed opgeleide medewerkers en een gastvrije en proactieve houding, realiseren we samen met u de ultieme gastbeleving.

Schoonmaakdienstverlening

Hoe zetten wij onze schoonmaakdienstverlening in?

Schoonmaken is meer dan alleen het verwijderen van vuil. Althans in ons geval. Wij hechten veel waarde aan goed opgeleid, gastvrij personeel en maken schoon met oog voor de omgeving en het milieu. Om die laatste te kunnen beschermen maken wij gebruik van de speciale ozontechnologie. Deze technologie maakt het mogelijk om koud leidingwater eenvoudig om te zetten in gestabiliseerd ozonwater. Hiermee worden chemische reinigingsmiddelen verminderd én daarnaast maakt het alles streeploos schoon. Dat geeft pas echt een opgeruimd gevoel. Het team van EW Facility Services is pas tevreden als u dat ook bent. Onze schoonmaakdienstverlening houdt onder meer in het reinigen van algemene ruimtes, speciale ruimtes en sanitair in kantoren, hotels, zorg, leisure, travel en onderwijslocaties.

Wat maakt onze schoonmaakdienstverlening anders?

Onze mensen maken schoon met oog voor detail en zijn zeer flexibel. Een flexibele instelling is diepgeworteld in alle lagen van onze organisatie. Vanuit onze oorsprong in hotelschoonmaak is dagelijks inspelen op wisselende bezettingsgraden voor ons heel normaal. Samen met u bekijken we nauwkeurig het gebruik van ruimtes op dagbasis en passen hier onze frequenties, werkzaamheden en tijdstippen op aan. Dat is voor ons geen probleem. We begeleiden onze medewerkers op hoog niveau. We trainen in werkmethodieken, maar vooral ook in hospitality. Dit doen wij in onze eigen Hospitality Academy. Zo zijn onze mensen op uw locatie part of the team en meer dan alleen ‘de schoonmaker’. Beleving speelt hierbij een belangrijke rol.

Een schone werkplek werkt zoveel lekkerder.
Fenna van Ginkel Manager New Business

Meer informatie nodig?