Expect more smiles

Werkgeluk is waar het om draait.

Dat start met een gezonde en fijne werkcultuur. Waar ruimte is voor kwetsbaarheid. Waar we een veilige werkomgeving bieden. Waar we leren, doelen bereiken, verwachtingen overtreffen en bovenal met elkaar in verbinding staan en waar veel humor en werkplezier aanwezig zijn. Voor jou als opdrachtgever betekent dit stabiele teams die garant staan voor continuïteit, een hoogwaardige kwaliteit en schoonmaakmedewerkers die plezier hebben in hun werk. En dát zorgt weer voor een glimlach op de gezichten van jouw medewerkers en gasten.

We zitten nooit stil en zijn altijd in beweging om jou een vijfsterren beleving te geven.

Om dit te bereiken, zorgen we voor verbinding met elkaar.

De ambities van EW maken we waar met onze betrokken collega’s. Zij kenmerken zich door hun eigenheid, met lef om te ondernemen, niet bang om keuzes te maken, door hun enthousiasme om doelen te realiseren en te overstijgen, door hun flexibiliteit, betrouwbaarheid en door hun grote mate van samenwerking met opdrachtgevers en collega’s. En dan is het belangrijk dat je plezier hebt met elkaar. Een voorbeeld? We pakten flink uit met onze 250 managers en staf collega’s om onze nieuwe branding te lanceren. We bouwden een enorme chainreaction waarin we allemaal een belangrijke schakel vormen, ieder met zijn of haar unieke talent, waarmee we onze nieuwe pay-off onthulden. Je ziet het resultaat in de video!

Onze kernwaarden vormen de basis van onze cultuur

5 kernwaarden die wij nastreven

Diversiteit

Diverse en inclusieve teams zorgen voor de beste prestaties.

Hoe dat kan? Omdat diverse en inclusieve teams de meest happy mensen opleveren. In zo’n team mag iedereen zichzelf zijn, voelt iedereen zich thuis en zoekt men respectvol de verbinding met elkaar.

Er werken bij ons collega’s van maar liefst 103 nationaliteiten dagelijks in teams met elkaar. Balans is er niet alleen in nationaliteit maar ook in de aanwezigheid van vrouwelijk leiderschap in alle managementlagen van de organisatie, namelijk een man/vrouw verdeling van 55/45 %.

Wij zetten onze mensen in hun kracht

Iedereen krijgt een kans

Mensen verbinden: dat geeft energie!

Collega Jacqueline creëert graag smiles binnen haar team. Lees het in haar blog.

H.appy

Een unieke app waarmee we in directe verbinding staan met al onze collega’s.

Ondersteund door H.appy, ons interne communicatiekanaal, dompelen wij nieuwe collega’s vanaf de start onder in onze unieke EW-cultuur. Zij lezen er de laatste organisatie nieuwtjes, vinden er hun rooster en kunnen vanuit de app direct doorlinken naar hun personeelsdossier in onze MijnEW omgeving.

Ook heeft H.appy een Social wall, een soort Facebook waarop iedereen berichtjes kan plaatsen. Deze Social wall is naast ontspanning en informatie delen ook een digitale vorm van intern netwerken. Een plek waar we met elkaar in verbinding staan en waar veel humor aanwezig is. Een plek waar we elkaar helpen en ondersteunen in het werk, om het iedere dag voor jou als opdrachtgever nóg beter te doen.

Ontdek meer over onze app H.appy

Via deze link

Allemaal Hospitality Heroes

‘You’re the best’ programma

Collega’s die uitblinken verdienen een compliment. En wat is er nu leuker om een compliment te ontvangen? Daar doet iedereen hard zijn best voor. En dat is waar ons You’re the best programma voor is ontwikkeld. Op locaties verzamelen we via leuke kaartjes complimenten op een You’re the best board of in een You’re the best box. Dit doen we per 3 tot 6 maanden. Het doel is dat alle collega’s veel complimenten binnen krijgen en daarnaast wordt de collega met de meeste complimenten verkozen tot de Hospitality Hero van die periode.

Met dit programma hopen we de betrokkenheid, motivatie en het werkgeluk van onze collega’s te verhogen en spreken we waardering uit voor hun prestaties. Het gehele team op locatie kan meedoen, maar ook zeker jij als opdrachtgever en jouw medewerkers en gasten. Als dat gebeurt draagt dit namelijk extra positief bij aan de algehele sfeer en samenwerking op locatie!

You're the best

Lees hier het nieuwsbericht

MijnEW

Een tijdige en correcte loonbetaling zorgt voor vertrouwen en rust

Online inzicht in belangrijke correspondentie, loonstroken en jaaropgaven. Onze collega’s hebben dit via hun ‘MijnEW’ omgeving. Een voor hun persoonlijk afgeschermde omgeving m.b.v. AFAS software, waarin ze alles terug kunnen vinden rondom hun arbeidsvoorwaardelijke zaken. Ook de planning en urenregistratie vindt digitaal plaats via MijnEW. Hierdoor kunnen wij onze collega’s altijd een tijdige en correcte salarisbetaling garanderen. Dit geeft ons collega’s rust en vertrouwen. Zij hoeven zich over dit soort zaken niet druk te maken, waardoor ze zich kunnen focussen op waar ze goed in zijn en dat is zorgen voor een vijfsterren gastbeleving. Elke dag opnieuw.

Samen streven naar een vijfsterren gastvrijheid?

Ontmoet ons team

EW Service Award

Onze eigen awardshow

Jaarlijks reiken wij aan de best scorende locaties per segment na een interne jury beoordeling de EW Service Award uit. Winnen is een teamprestatie en de beloning is daarom in de vorm van een teamuitje. Bij de jury beoordeling door onze directie interviewen we het hele team op locatie en ook jou als opdrachtgever betrekken we hierbij. Zo wordt het een gezamenlijke teamprestatie en zeg nou zelf, hoe mooi is het als ons best presterende team bij jou aan het werk is? Daar zetten jullie je tenslotte samen voor in. De gezamenlijke trots op het succesvolle resultaat is een prachtig voorbeeld van werkgeluk en het ultieme bewijs van ‘Happy people make happy customers.’

Benieuwd naar de winnaars van afgelopen jaar?

EW Service Awards opnieuw uitgereikt

Create your own future

Ontwikkeling is wat ons betreft een continu proces. Iedere dag kun je groeien, meer leren, zelf, maar ook niet in de laatste plaats van elkaar als collega’s. De wijze van leren is binnen EW  integraal: klassikaal, op de werkvloer, via coaching en digitaal via onder andere e-learning.
Aan ontwikkeling wordt aandacht gegeven in periodieke gesprekken in een vaste cyclus. Met onze mensen bespreken we waar ambities liggen en bekijken we wat onze collega’s nodig hebben om deze ambities te halen.

We kennen binnen EW de volgende ontwikkelprogramma’s:

  • Hospitality Academy
  • Management Development Programma
  • Management Traineeships

Hoe wij mensen in hun kracht zetten

Je kiest zelf jouw carriérepad

Bij ons mag je altijd iets extra’s verwachten.

Expect more social return

Het maakt niet uit of iemand net start, wisselt van baan, een WW’er, bijstandsgerechtigde of 56-plusser is, we kijken naar de mogelijkheden die iemand heeft. Als top vijf-schoonmaakorganisatie in Nederland maken wij ons namelijk sterk voor het bieden van eerlijke en gelijke kansen aan iedereen die dit wil.

Wat je van ons mag verwachten

Expect more sustainability

Voor en met onze opdrachtgevers én met behulp van de talenten van onze mensen, willen wij bijdragen aan een betere wereld voor morgen voor onze mensen, ons milieu en onze maatschappij.

Wat je van ons mag verwachten

Expect more hospitality

Onze eerste opdrachtgever, Papendal, koos voor ons omdat wij als eerste organisatie binnen de schoonmaakbranche hospitality concepten toepasten en werkten op basis van bezetting, in plaats van een vast aantal uren. Dat doen we vandaag de dag nog steeds en vertalen we succesvol door binnen sectoren als de zorg, kantoren en het onderwijs.

Wat je van ons mag verwachten

Expect more flexibility

Veel schoonmaakorganisaties zetten data in om flexibel te worden. Gelukkig zijn wij dit al! Wij zijn marktleider in de hotelbranche. Voor ons is het niet nieuw om continu vraag en aanbod op elkaar af te stemmen. Deze jarenlang opgebouwde ervaring zorgt ervoor dat wij perfect kunnen inschatten welke capaciteit jij nodig hebt.

Wat je van ons mag verwachten

Expect more growth

Op 22 april plantten wij tijdens ‘Earth Day’ als blijk van waardering voor al onze opdrachtgevers een boom. Een symbolisch gebaar om ze te bedanken. Want zonder hen zouden wij deze nieuwe stap niet kunnen zetten. We willen groeien, voor elkaar en met elkaar.

Cetificaat Trees for All

Ontmoet ons team

Albert van Schooneveld Key Account Directeur | Kantoren & Vastgoed, Zorg, Onderwijs, Travel en Leisure
Margot van Leijen Directeur Zorg
Frans de Beer Directeur New Business | Hotels
Caspar Vijverberg Manager New Business | Midden en West | Kantoren & Vastgoed en Leisure
Elco Kuipers Manager New Business Noord | Oost en Zuid | Kantoren & Vastgoed en Leisure
Jeannot Peijen Business Development Manager Healthcare
Fenna van Ginkel Sales Consultant Onderwijs
Kim Smithuis Marketing en innovatiespecialist

Ons laatste nieuws

18 juli 2022

Pilot Wecoline BubbleFlush

We hebben weer een nieuwe innovatie mogen testen: de Wecoline BubbleFlush! Op locaties zoals Rotterdam The Hague Airport,…

Lees meer
29 juni 2022

Zes succesfactoren voor schoonmaak in het onderwijs

Onderwijsinstellingen worden steeds meer een ontmoetingsplek. Schone en frisse gebouwen en werk/studieplekken zijn daarbij belangrijker dan ooit. Hoe…

Lees meer
08 juni 2022

Saxion Ondernemers Award uitgereikt aan Eli Wijfjes en Joris van Lith

Durven, doen en een flinke dosis lef is wat ondernemerschap vraagt. De studenten van Hogeschool Saxion die meedoen…

Lees meer