Data gebruiken om schoonmaak te verbeteren? DLL doet het
Zo los je uitdagingen in jouw schoonmaakproces op
Als facilitair verantwoordelijke van een kantooromgeving heb je te maken met veel uitdagingen op het gebied van de werkomgeving, beleving, efficiency, inzicht en werkdruk. De Lage Landen International BV (DLL), met zijn hoofdkantoor in Eindhoven, vormt hierop geen uitzondering.
DLL ondervond een uitdaging met betrekking tot het schoonmaakproces in hun kantoor: ze hadden behoefte aan een flexibele schoonmaakoplossing, meer grip op het gebouwgebruik, efficiency en de hoogst mogelijke schoonmaakkwaliteit.
In deze klantcase lees je hoe DLL die uitdagingen oploste.
We nemen je mee in een praktijkcase bij DLL. Erik van Esch, Facility Manager bij DLL, vertelt over zijn ervaringen in deze klantcasus. Aan de hand van voorbeelden laat hij je zien:
Wat datagestuurd schoonmaken DLL en jou oplevert.
Waarom datagestuurd schoonmaken de oplossing is voor veel facilitaire uitdagingen.
Hoe datagestuurd schoonmaken eenvoudig en snel te integreren is binnen je organisatie.
Download nu de klantcase
De schoonmaakrevolutie bij DLL
In het gebouw waar de bezetting continu verandert, variërend van drukke vergaderdagen tot rustige vrijdagen, ontstond de behoefte aan een flexibele schoonmaakoplossing. Schoonmaakmedewerkers van EW waren altijd gastvrij en alert, maar door de variabele bezetting kon niet altijd op het juiste moment op de juiste plek worden schoongemaakt. Daarnaast was er bij DLL behoefte aan ontzorging en meer grip op het gebouwgebruik.
Voor een uitdaging verzin je een oplossing. En hier begint het succesverhaal van datagestuurd schoonmaken bij DLL.
“Ik heb dankzij de realtime inzichten mijn doel bereikt: schoonmaak moet gewoon lopen.” - Erik van Esch, Facility Manager DLL