08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

M-Mediagebouw
05 november 2025

M-Mediagebouw en EW Facility Services slaan de handen ineen

Het M-Mediagebouw kiest…

Lees meer
Team EW Facility Services bij YotelAIR
29 oktober 2025

Gastvrijheid begint bij je collega’s: lessen van het YOTELAIR-team

Hoe zorg je dat een team onder hoge tijdsdruk tóch gastvrijheid uitstraalt. Niet alleen naar gasten, maar vooral…

Lees meer
Robin Le Febre en Chaouki Selmane. Dit is gastvrijheid door EW Facility Services bij WTC The Hague
15 oktober 2025

Dit is gastvrijheid

Over hoe Chaouki elke dag het verschil maakt in WTC The Hague Het is nog vroeg in de…

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op