08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

12 december 2025

Slimmer sturen op wat jouw locatie écht nodig heeft

Op dinsdagochtend loopt René, facility manager van een verzekeringskantoor, zijn eerste ronde langs de verdiepingen. Het voelt…

Lees meer
Hart aan de slag
03 december 2025

Hart aan de slag 2025

Ook dit jaar stond EW Facility Services weer stil bij een traditie: Hart aan de…

Lees meer
FVH Facility Groep
25 november 2025

EW Facility Services en FVH Facility Group slaan handen ineen

EW Facility Services (EW) krijgt er een zusterorganisatie bij, namelijk FVH Facility Groep (FVH). De organisaties gaan een…

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op