12 november 2015
Het magazine met een eigenzinnige kijk op hospitality.
De H-Factor
Met de overhandiging van het eerste exemplaar aan oprichter Eric Wentink presenteert EW Facility Servies met trots haar magazine De H-Factor. Het magazine met een eigenzinnige kijk op hospitality.
Bas Cornelissen, Algemeen Directeur: “Het uitbrengen van dit magazine staat voor EW Facility Services voor een nieuwe mijlpaal in onze voortdurende zoektocht naar dé ultieme invulling van het begrip hospitality. Al sinds de oprichting, vijfentwintig jaar geleden, is hospitality het kernbegrip binnen onze organisatie.” Het is een begrip dat de facilitair dienstverlener samen met medewerkers, opdrachtgevers en partners elke dag opnieuw met volle overtuiging in de praktijk brengt. “Hospitality is echter geen statisch gegeven, het is een begrip dat continu evolueert en binnen onze maatschappij meer lading en betekenis krijgt”, aldus Cornelissen. Eisen en verwachtingen van eindgebruikers nemen toe. “Wij weten uit ervaring dat ook bij facilitaire professionals de wens bestaat meer grip op hospitality te krijgen.”
De H-Factor, het magazine met een eigenzinnige kijk op hospitality
Kennis delen en inspireren
De H-Factor is een vertaling van de kennis en kunde die EW Facility Services tijdens vijfentwintig jaar facilitaire dienstverlening vanuit een hospitality filosofie heeft opgedaan. Cornelissen vervolgt: “De H-Factor bevindt zich in mensen, ideeën en organisaties, maar kan zich ook laten vertalen naar de verschillende momenten die een eindgebruiker beleeft binnen de customer journey. In het magazine hebben wij toonaangevende ondernemers en deskundigen gevraagd naar hun visie op hospitality. Het zijn voor ons allemaal mensen met De H-factor. Wij hopen met dit magazine lezers te inspireren en voorzien van handvatten voor het verder perfectioneren van hospitality binnen hun eigen werkveld.”
Making-off
De productie van een magazine gaat natuurlijk niet over één nacht ijs, maar we hebben getracht om dit toch in een 30 seconden kort samen te vatten: