08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

18 september 2023

Portretreeks Amare – Radj

De afgelopen maanden stelden wij een aantal teamleden van ons schoonmaakteam bij Amare voor. Zij…

Lees meer
15 september 2023

Bram Kuipers wint de EW|Saxion Ondernemers Award

Na afwezigheid tijdens de coronapandemie is de EW|Saxion Ondernemers Award weer helemaal terug. In 2009 riepen Hogeschool Saxion…

Lees meer
14 september 2023

Portretreeks Amare – Sita

Hoe word je schoonmaakteam van het jaar? Waarin onderscheid je je ten opzichte van andere teams? Een ding…

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op