08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

Chassé Theater en EW Facility Services
06 januari 2025

Iconisch Chassé Theater kiest EW Facility Services als schoonmaakpartner

Na een zorgvuldig offertetraject, begeleid door schoonmaakadviesbureau SMC Group, kiest het Chassé Theater in Breda…

Lees meer
Sjoerd Dijkstra bij Het Scheepvaartmuseum
25 november 2024

EW gaat ‘hart’ aan de slag

Ieder jaar werken de leden van het directie- en managementteam van EW Facility Services een dag mee met…

Lees meer
Schoonmaakrobot Papendal EW Facility Services
13 november 2024

Papendal en innovatie: schoonmaakrobot Kiki

Bij EW Facility Services werken we continu aan innovatieve oplossingen voor onze opdrachtgevers. Zo hebben…

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op