08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

24 maart 2023

EW’ers gaan op een leuke, inspirerende manier samen aan de slag voor het goede doel

Ontstaan tijdens corona om verbinding te houden met collega’s en dit jaar alweer de derde editie: EW was…

Lees meer
13 maart 2023

Podcast – Achter de schermen bij

Ook zo gek op podcasts? We hebben een leuk nieuwtje. Vanaf vandaag kun je luisteren naar onze EW…

Lees meer
15 februari 2023

Samenwerking St. Antonius Ziekenhuis Nieuwegein en EW Facility Services: focus op kwaliteit en continuïteit van de schoonmaak

Schoonmaakdienstverlening in een ziekenhuis vraagt om vakmanschap en continuïteit. Hygiëne en veiligheid van de patiënten staat voorop. Precies…

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op