08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

11 september 2024

Schoonmaak in de zorg: de aanpak van Magentazorg

Het vinden van de beste schoonmaakdienstverlening die ook écht past bij de zorg die je wilt bieden,…

Lees meer
11 september 2024

Hoogwegt en EW Facility Services blij met 1-jarige samenwerking en kijken uit naar vervolg

Op 1 september vorig jaar startte EW Facility Services met haar schoonmaakdienstverlening bij ‘buurtgenoot’ Hoogwegt in Arnhem. EW…

Lees meer
EW Facility Services bij Dirkzwager
09 september 2024

Dirkzwager kiest stadsgenoot EW Facility Services als schoonmaakpartner

Advocatenbureau Dirkzwager heeft na een offertetraject, begeleid door schoonmaakadviesbureau SMC Group, besloten om een samenwerking te starten met…

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op