08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

07 februari 2024

Nieuwe carrière na Spoor 2 traject

Na een lange ziekteperiode is het soms niet meer mogelijk om in je huidige werk terug te keren.

Lees meer
31 januari 2024

Van Oord kiest voor EW Facility Services als haar schoonmaakpartner

Vanaf 1 februari 2024 is EW Facility Services de nieuwe schoonmaakpartner van Van Oord. Naast de borging van…

Lees meer
16 januari 2024

In gesprek zijn en blijven

DT op de werkvloer weer enorm leerzaam Schoonmaken is een vak, dat zien we iedere dag bij onze…

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op