08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

14 juni 2024

De Dag van de Schoonmaker met uitreiking van zomergeschenken

In Nederland vieren we op 14 juni 2024 De Dag van de Schoonmaker. EW Facility Services is trots…

Lees meer
10 juni 2024

EW Service Awards uitgereikt aan de schoonmaakteams van the Market Hotel en Topaz Revitel

Elk jaar reikt EW Facility Services de EW Service Awards uit aan haar best presterende schoonmaakteams. Dit jaar…

Lees meer
02 mei 2024

Vijfde aflevering podcast ‘Achter de schermen bij’

 Via certificering (verder) verduurzamen Wat bij De Forensische Zorgspecialisten klein begon als een uitnodiging van…

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op