08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

29 juni 2022

Zes succesfactoren voor schoonmaak in het onderwijs

Onderwijsinstellingen worden steeds meer een ontmoetingsplek. Schone en frisse gebouwen en werk/studieplekken zijn daarbij belangrijker dan ooit. Hoe…

Lees meer
08 juni 2022

Saxion Ondernemers Award uitgereikt aan Eli Wijfjes en Joris van Lith

Durven, doen en een flinke dosis lef is wat ondernemerschap vraagt. De studenten van Hogeschool Saxion die meedoen…

Lees meer
08 juni 2022

Social return: Zo maak je er samen met jouw schoonmaakleverancier een succes van

Amare in Den Haag wil een cultuurhuis zijn voor iedereen: bezoekers, buren, ‘bewoners’ én medewerkers. Voor Amare is…

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op