08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

Sollicitatiegesprek EW Facility Services DNA
21 april 2025

“Ons DNA bepaalt onze schoonmaakdienstverlening”

Onze opdrachtgevers verwachten een betrouwbare en constante schoonmaakdienst. Daarom selecteren we medewerkers zorgvuldig. We kijken…

Lees meer
Winnaars EW Service Awards (EWSA) 2024
17 april 2025

Twee trotse winnaars van de EW Service Awards 2024

Elk jaar reiken we de EW Service Awards uit aan onze best presterende schoonmaakteams. Afgelopen dagen trokken juryleden…

Lees meer
St. Antonius Ziekenhuis
17 april 2025

Zorgpaper: een frisse wind in de schoonmaak

In de zorg is stilstaan geen optie. Je wilt een schoonmaakpartner die begrijpt hoe…

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op