08 mei 2020

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

[Bron: Misset Horeca]

De horeca mag weer voorzichtig open, dus ook hotels krijgen weer meer gasten in huis. Bij dat opstarten is het belangrijk te voldoen aan de hygiëne eisen en de 1,5 meter afstand te waarborgen voor personeel en gasten. Met het zichtbaar maken van de hygiënemaatregelen kun je als hotel het vertrouwen van gasten terugwinnen. Samen met onze opdrachtgevers Zoku en Corendon geven we in Misset Horeca een kijkje in het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak.

Het ‘nieuwe normaal’ in hotelschoonmaak

Wat betekent 1,5 meter voor hotelschoonmaak

‘In navolging van het coronavirus zien wij op twee fronten een verschuiving’, zegt Ilona Singendonk, regiodirecteur Amsterdam van EW Facility Services. ‘We zien allereerst dat de behoefte aan ....

Klik hier en lees het volledige artikel op missethoreca.nl.

Anderen bekeken ook

24 april 2024

The Hague Mariott Hotel continueert samenwerking met EW

Centraal gelegen in Den Haag combineert The Hague Marriott Hotel moderne stijl met een tweede huis comfort om…

Lees meer
23 april 2024

Finalisten schoonmaker van het jaar 2023

In dit interview duiken we dieper in het verhaal van twee toegewijde schoonmakers, Beatrice en Marcel. Zij waren…

Lees meer
Foto ondertekenmoment samenwerking EW Facility Services en Pathé Theaters B.V.
17 april 2024

Pathé kiest voor hospitality expert EW Facility Services als zijn schoonmaakpartner

Pathé is de plek waar iedereen welkom is voor een ontspannen avondje uit. Optimale beleving staat hierbij voorop.

Lees meer

Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op