14 juli 2020
Hoe corona de schoonmaak heeft veranderd
Corona heeft de manier van schoonmaken in kantoren veranderd. Ongetwijfeld bent u daar ook mee geconfronteerd. Bij verschillende opdrachtgevers leverden we maatwerk om op een zo goed mogelijke manier om te gaan met de nieuwe situatie. We gingen op een aantal locaties na sluitingstijd werken, voerden periodiek werk uit of gingen op halve kracht werken. Daarnaast werden er extra maatregelen genomen t.b.v. het virus zoals het extra schoonmaken van contactoppervlakken en contactpunten. Ook het gebruik van het kantoor onderging een metamorfose met nieuwe looproutes, een andere inrichting van ruimtes en richtlijnen voor het gebruik van bureaus en vergaderruimtes. Nu wordt het tijd voor de volgende stap, het passievol en enthousiast communiceren van de genomen maatregelen naar uw gasten. Communiceren over gezondheid, veiligheid en betrouwbaarheid zijn essentieel en daar ondersteunen wij u vanuit hygiënisch perspectief graag bij!
Middelen en materialen
Wij denken graag met u mee over het opnieuw opstarten van uw bedrijfsactiviteiten en nemen hierin de regelgeving rondom de 1,5-meter maatschappij mee. Zo hebben we bij verschillende opdrachtgevers desinfectiezuilen geplaatst en signing aangebracht. Ook kunnen wij u ondersteunen bij het vertellen van uw verhaal over de door u getroffen maatregelen. Informatie gericht op het winnen van vertrouwen bij uw medewerkers, gasten en bezoekers door het garanderen van een hygiënisch schone omgeving.
Om bovenstaand verder in te vullen hebben wij producten geselecteerd die ingezet kunnen worden ter preventie en/of bestrijding van het virus. Dit zijn producten variërend van persoonlijke beschermingsmiddelen, desinfecterende handgels en zepen tot aan desinfectiezuilen.
Klik hier voor een voor een overzicht van de beschikbare middelen.
Heeft u interesse in een oriënterend gesprek? Neemt u dan contact op met Rutger Verstegen (rverstegen@ew.nl).