28 april 2025

Net even dat stapje extra. Altijd een schoon WTC The Hague

Het is vroeg in de ochtend als de telefoon gaat. Aan de lijn WTC The Hague, onze klant sinds 2022. Er is een calamiteit waar onze hulp bij nodig is. Een van de onderaannemers is gelukkig in de buurt en springt in de auto. “Binnen een half uur waren we aanwezig”, weet EW-rayonmanager Robin Le Febre nog goed. “Het was snel opgelost.”

Het is een mooi voorbeeld van wat wij als EW Facility Services voor onze klanten willen betekenen. Kimora Mastail, facility manager van WTC The Hague, kan het bevestigen. “Ze zetten net even dat stapje extra”, vertelt ze. “Het is heel fijn dat EW een groot netwerk heeft met onderaannemers, waaronder ook een calamiteitendienst. Gelukkig komen dit soort dingen niet vaak voor, maar het is heel fijn dat je op ze kan rekenen als het nodig is. Ook buiten de standaard werkzaamheden om.”

Net even dat stapje extra. Altijd een schoon WTC The Hague

Ben je benieuwd naar het volledige verhaal van deze succesvolle samenwerking? Je leest hier meer over de samenwerking met WTC The Hague.

Anderen bekeken ook

M-Mediagebouw
05 november 2025

M-Mediagebouw en EW Facility Services slaan de handen ineen

Het M-Mediagebouw kiest…

Lees meer
Team EW Facility Services bij YotelAIR
29 oktober 2025

Gastvrijheid begint bij je collega’s: lessen van het YOTELAIR-team

Hoe zorg je dat een team onder hoge tijdsdruk tóch gastvrijheid uitstraalt. Niet alleen naar gasten, maar vooral…

Lees meer
Robin Le Febre en Chaouki Selmane. Dit is gastvrijheid door EW Facility Services bij WTC The Hague
15 oktober 2025

Dit is gastvrijheid

Over hoe Chaouki elke dag het verschil maakt in WTC The Hague Het is nog vroeg in de…

Lees meer