24 maart 2025

Uitbestede schoonmaak, vijfsterrenservice behouden: 26 jaar Okura en EW

Een druk weekend vol evenementen, gasten van over de hele wereld en een hotel dat volledig is volgeboekt. Alles moet in orde zijn. Van schone kamers tot een hartelijke begroeting bij de deur. Bij Hotel Okura Amsterdam is deze vijfsterrenervaring geen uitzondering, maar de standaard. Al 26 jaar werken we samen met Okura om deze ervaring elke dag opnieuw mogelijk te maken. Hoe schoonmaak uitbesteden bijdraagt aan de vijfsterren gastbeleving van Okura? Simon Potter, rooms division manager bij Okura en Gildo Grillo, rayonmanager bij EW delen hun inzichten.

Uitbestede schoonmaak, vijfsterrenservice behouden: 26 jaar Okura en EW

Ben je benieuwd naar het volledige verhaal van deze succesvolle samenwerking? Je leest hier meer over de samenwerking met Hotel Okura Amsterdam.

Anderen bekeken ook

M-Mediagebouw
05 november 2025

M-Mediagebouw en EW Facility Services slaan de handen ineen

Het M-Mediagebouw kiest…

Lees meer
Team EW Facility Services bij YotelAIR
29 oktober 2025

Gastvrijheid begint bij je collega’s: lessen van het YOTELAIR-team

Hoe zorg je dat een team onder hoge tijdsdruk tóch gastvrijheid uitstraalt. Niet alleen naar gasten, maar vooral…

Lees meer
Robin Le Febre en Chaouki Selmane. Dit is gastvrijheid door EW Facility Services bij WTC The Hague
15 oktober 2025

Dit is gastvrijheid

Over hoe Chaouki elke dag het verschil maakt in WTC The Hague Het is nog vroeg in de…

Lees meer