Onze focus

Excelleren in dienstverlening

Om te kunnen excelleren in onze dienstverlening hebben wij continu focus op doorontwikkeling, vernieuwing en optimalisatie. Zo zetten wij in op technologische ontwikkelingen en investeren wij in digitale toepassingen ter ondersteuning van onze dienstverlening op locatie. Resultaat is dat we vandaag de dag volgens een volledig gedigitaliseerd proces werken, van het aannemen van medewerkers tot aan facturatie en centraal plannen. We hebben onze mensen uitgerust met tools die zorgen voor gemak, professionaliteit, kwaliteit, eenduidigheid, transparantie en efficiëntie.

Strategische partnerships

Graag werken wij met u samen op basis van een strategisch partnership, omdat onze dienstverlening zeer dicht tegen uw primaire proces ligt. Te allen tijde is het ons gezamenlijk doel de ultieme gastbeleving voor uw bezoeker te realiseren. Operational excellence in ons denken en doen is daarom voor ons als schoonmaakprofessional van cruciaal belang. Zo bewerkstelligen wij kwaliteit, tevredenheid en veiligheid. Optimaal ingerichte (kwaliteit)systemen & processen, een platte organisatie met korte lijnen & bottom-up communicatie en getrainde en gespecialiseerde werknemers vormen de essentie van deze Operational Excellence werkwijze.

Technologie als ondersteunende factor op de werkvloer

INSITE

Wij zetten alles op alles om vanuit onze schoonmaakdienstverlening de ultieme gastbeleving te creëren.

Heldere strategie

Creating Hospitality is wie we zijn en waar we voor staan. Onze mensen zijn de drijvende kracht achter deze belofte.

Unieke mensen

Ons resultaat is de kern van onze dienstverlening en moet áltijd goed zijn.

Gestandaardiseerde processen

Innovatieve ICT toepassingen voegen waarde toe als ze een bijdrage leveren aan het fundament van onze dienstverlening.

Slimme ICT oplossingen

Vernieuwing vanuit ondernemerschap

De lat ligt hoog en het gaat allang niet meer om alleen goed schoonmaken. Er is een grote focus op kwaliteit en de vraag naar expertise omtrent hygiëne en flexibiliteit neemt toe. De roep om social responsibility wordt steeds harder. Robotisering en data analyse leveren naast efficiëntie ook waarde in het bestendigen van partnerships, het borgen van compliancy en maken de toegevoegde waarde van de dienstverlening meetbaar. Om aan deze continu veranderende vraag te kunnen voldoen zoeken wij de samenwerking op met innovatieve, flexibele partners. Samen helpen we onze opdrachtgevers met deze vraagstukken en het ontwikkelen van en excelleren in hospitality concepten binnen facilitair management. Hiermee spelen wij in op de unieke behoefte van opdrachtgevers zonder onze wendbaarheid en flexibiliteit te verliezen.

Een voorbeeld is de duurzame sanitaire ruimte die wij met vijf producten van startups opstartten in Het Concertgebouw. Een van onze ‘Flagships Stores’. Daar werken we met gestabiliseerd ozonwater, duurzaam toiletpapier, zeep gemaakt van sinaasappelschillen en koffiedik, kraankoppelstukken die tachtig procent water besparen en een circulaire toiletborstel.

Zoeken naar nieuwe toepasingen

Dat doen wij in ons innovatie Lab

Samenwerken met start-ups

Dat doen wij in onze Flagships

Onze belofte

Hospitality

Wendbaar

Betrouwbaar

Organisaties waar wij mee samenwerken

Klaar om gezamenlijk de ultieme gastbeleving te creëren binnen uw organisatie?

Samenwerken met EW Facility Services

Ons laatste nieuws

Hoe zet je hospitality op de kaart binnen jouw zorgorganisatie? 9 tips

Hoe zet je hospitality op de kaart binnen jouw zorgorganisatie? Hoe geef je het vorm? En, heel belangrijk,…

Lees meer

Juryleden Golden Service Awards vielen massaal voor ‘onze’ Khadija

De strijd voor de Golden Service Awards is in volle gang. Op 23 november wordt duidelijk wie er…

Lees meer

Digitale inspiratiesessie ‘Interne afvalverzameling als startpunt voor circulaire samenwerking’

Donderdag 4 november organiseren wij weer een digitale inspiratiesessie. Van 11:30-12:00 uur kunt u, eventueel onder…

Lees meer