Onze focus

Excelleren in dienstverlening

Om te kunnen excelleren in onze dienstverlening hebben wij continu focus op doorontwikkeling, vernieuwing en optimalisatie. Zo zetten wij in op technologische ontwikkelingen en investeren wij in digitale toepassingen ter ondersteuning van onze dienstverlening op locatie. Resultaat is dat we vandaag de dag volgens een volledig gedigitaliseerd proces werken, van het aannemen van medewerkers tot aan facturatie en centraal plannen. We hebben onze mensen uitgerust met tools die zorgen voor gemak, professionaliteit, kwaliteit, eenduidigheid, transparantie en efficiëntie.

Strategische partnerships

Graag werken wij met u samen op basis van een strategisch partnership, omdat onze dienstverlening zeer dicht tegen uw primaire proces ligt. Te allen tijde is het ons gezamenlijk doel een vijfsterren gastbeleving voor uw bezoeker te realiseren. Operational excellence in ons denken en doen is daarom voor ons als schoonmaakprofessional van cruciaal belang. Zo bewerkstelligen wij kwaliteit, tevredenheid en veiligheid. Optimaal ingerichte (kwaliteit)systemen & processen, een platte organisatie met korte lijnen & bottom-up communicatie en getrainde en gespecialiseerde werknemers vormen de essentie van deze Operational Excellence werkwijze.

Technologie als ondersteunende factor op de werkvloer

INSITE

Wij zetten alles op alles om vanuit onze schoonmaakdienstverlening een vijfsterren gastvrijheid in schoonmaakdienstverlening te creëren.

Heldere strategie

Wij zijn doeners en verbinders. Wij zetten die extra stap en maken graag die extra meter, zodat wij het iedere dag nóg beter doen.

Unieke mensen

Ons resultaat is de kern van onze dienstverlening en moet áltijd goed zijn.

Gestandaardiseerde processen

Innovatieve ICT toepassingen voegen waarde toe als ze een bijdrage leveren aan het fundament van onze dienstverlening.

Slimme ICT oplossingen

Vernieuwing vanuit ondernemerschap

De lat ligt hoog en het gaat allang niet meer om alleen goed schoonmaken. Er is een grote focus op kwaliteit en de vraag naar expertise omtrent hygiëne en flexibiliteit neemt toe. De roep om social responsibility wordt steeds harder. Robotisering en data analyse leveren naast efficiëntie ook waarde in het bestendigen van partnerships, het borgen van compliancy en maken de toegevoegde waarde van de dienstverlening meetbaar. Om aan deze continu veranderende vraag te kunnen voldoen zoeken wij de samenwerking op met innovatieve, flexibele partners. Samen helpen we onze opdrachtgevers met deze vraagstukken en het ontwikkelen van en excelleren in hospitality concepten binnen facilitair management. Hiermee spelen wij in op de unieke behoefte van opdrachtgevers zonder onze wendbaarheid en flexibiliteit te verliezen.

Een voorbeeld is de duurzame sanitaire ruimte die wij met vijf producten van startups opstartten in Het Concertgebouw. Een van onze ‘Flagships Stores’. Daar werken we met gestabiliseerd ozonwater, duurzaam toiletpapier, zeep gemaakt van sinaasappelschillen en koffiedik, kraankoppelstukken die tachtig procent water besparen en een circulaire toiletborstel.

Zoeken naar nieuwe toepasingen

Dat doen wij in ons innovatie Lab

Samenwerken met start-ups

Dat doen wij in onze Flagships

Onze belofte

Hospitality
Wendbaar
Betrouwbaar
Duurzaam

Organisaties waar wij mee samenwerken

Klaar om gezamenlijk de ultieme gastbeleving te creëren binnen uw organisatie?

Neem contact op met ons team

Ons laatste nieuws

18 september 2023

Portretreeks Amare – Radj

De afgelopen maanden stelden wij een aantal teamleden van ons schoonmaakteam bij Amare voor. Zij…

Lees meer
15 september 2023

Bram Kuipers wint de EW|Saxion Ondernemers Award

Na afwezigheid tijdens de coronapandemie is de EW|Saxion Ondernemers Award weer helemaal terug. In 2009 riepen Hogeschool Saxion…

Lees meer
14 september 2023

Portretreeks Amare – Sita

Hoe word je schoonmaakteam van het jaar? Waarin onderscheid je je ten opzichte van andere teams? Een ding…

Lees meer