EW levert betrouwbare kwaliteit
Op ons kun je rekenen!
Bij EW Facility Services weet je waar je aan toe bent: betrouwbare kwaliteit, elke dag opnieuw. Je wilt kunnen rekenen op een partner die afspraken nakomt, helder communiceert en elke dag een constante goede kwaliteit levert. Wij maken dit tastbaar, meetbaar en voelbaar in alles wat we doen, van processen en systemen tot aan de mensen die het verschil maken.
Kwaliteit gewaarborgd
We zetten ons dagelijks in om de hoogste kwaliteit te bieden.
Enkele voorbeelden uit de dagelijkse praktijk:
Resultaatgericht schoonmaken
Onder resultaatgericht schoonmaken verstaan we schoonmaken wanneer dat van toegevoegde waarde is. Vanuit het kijk-denken-doen principe beoordelen of schoonmaken nodig is. Geen op routine gebaseerde schoonmaak, maar schoonmaken wat vuil is.
Gestandaardiseerde aanpak
We mogen ons rekenen tot de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. Dankzij ons gestandaardiseerde schoonmaakproces en uniforme werkwijze garanderen we dezelfde hoge standaard op iedere locatie.
Korte lijnen
Als opdrachtgever heb je één vast aanspreekpunt bij EW. Onze leidinggevenden op locatie hebben de bevoegdheid en verantwoordelijkheid om direct te schakelen. Hierdoor kunnen we razendsnel bijsturen als dat nodig is.
Selectie en opleiding
Nieuwe medewerkers worden gescreend op de ‘hospitality factor’: gaan mensen zich welkom voelen bij deze potentiële nieuwe medewerker?
Daarnaast krijgen medewerkers die werken op locatie een opleidingstraject aangeboden bij onze eigen Hospitality Academy. Daarin schenken we aandacht aan gastvrijheid, communicatie en omgaan met feedback.
Datagestuurd werken
Op diverse locaties werken we op basis van data. Met sensoren meten we het gebruik van ruimtes. Dat stelt ons in staat op de juiste plek en op het juiste moment schoon te maken of daar als aanspreekpunt aanwezig te zijn.
De mensen van EW maken het verschil
Betrouwbaarheid begint bij de mensen op de werkvloer. Onze medewerkers combineren vakmanschap met gastvrijheid en zorgen zo voor een prettige ervaring voor bewoners, bezoekers en medewerkers.
Om hierin te ondersteunen investeren we in:
- Hoogwaardige leidinggevenden en uitvoerende teams door middel van opleiding
- Een hoge automatiseringsgraad
- Duurzame inzet van medewerkers, middelen en methodes
- Begeleiding van medewerkers vanuit goed werkgeverschap
Kwaliteit meten is kwaliteit verbeteren
Beleving op locatie
Met een meetsysteem vragen we bezoekers, bewoners en medewerkers direct na hun ervaring hoe zij de dienstverlening ervaren. De data komt real-time binnen, zodat we snel kunnen bijsturen.
Klanttevredenheid onderzoek (KTO)
Jaarlijks vragen we opdrachtgevers hoe zij de samenwerking met EW ervaren. Over communicatie, teamkwaliteit, betrouwbaarheid en gastvrijheid. De uitkomsten helpen ons scherp te blijven en verder te verbeteren.
Werknemers tevredenheid
Tevreden medewerkers leveren betere kwaliteit. Via ons interne communicatieplatform H.appy vragen we vijf keer per jaar naar de ervaringen van onze collega’s. We nemen hun feedback serieus en gebruiken die om ons werkgeverschap én onze dienstverlening te verbeteren.
De betrouwbare kwaliteit van EW ervaar je onder meer bij
EW Facility Services
EW
EW is een landelijke facilitaire dienstverlener die sinds 1990 organisaties ondersteunt met schoonmaak en andere services. Gastvrijheid zit in het DNA: vanuit een persoonlijke aanpak overtreft EW verwachtingen in de zorg, hotels, kantoren, onderwijs en publieksintensieve locaties.
Dit is EW:
★ Gastvrij
★ Wendbaar
★ Persoonlijk
★ Betrouwbare kwaliteit
★ Meer dan schoonmaak
Dit vinden wij belangrijk:
★ Innovatie
★ Duurzaamheid
★ Goed werkgeverschap
★ Veiligheid en kwaliteit