Nieuws

Blijf up2date van alle nieuwtjes binnen onze branches.

26 mei 2016

Geuren, kleuren en geluiden als toegevoegde waarde voor hospitality

Over vormgeving, decoratie, inrichting en medewerkers, die uitblinken in representativiteit, wordt eindeloos nagedacht door hotels, restaurants en dienstverleners.

Lees meer
25 april 2016

Waarde van belevingsonderzoek

Goed onderzoek is een wetenschap op zich Onderzoeken worden er genoeg gedaan op de Rijksuniversiteit Groningen. Maar een…

Lees meer
07 april 2016

Muzikaal behang met impact

Liftmuziek is volgens het woordenboek ‘achtergrondmuziek in winkels, stations en restaurants’. Maar vergeet kantoren en hotels niet. Of…

Lees meer
18 februari 2016

De nieuwe generatie reizigers

Tijdens hun vele reizen liepen oprichters Pieter van Tilburg en Sem Schuurkes iedere keer tegen het probleem aan…

Lees meer
16 februari 2016

Old Fashioned of Helemaal van nu?

Etiquette komt overal in terug. In de omgang met gasten, zakelijke relaties en tafelgenoten. Of gewoon bij de…

Lees meer
28 november 2015

De menselijke factor in onze steeds digitaler wordende wereld

“Hoe ambitieus bent u nog als bedrijf? Als over vijftien jaar 40 procent van de huidige Fortune-500 niet…

Lees meer
20 november 2015

De trend van bewust koken zet door

Je hebt de absolute culinaire top van Sergio Hermans en Jonnie Boer, maar op Sportcentrum Papendal gebeurt minstens…

Lees meer
15 november 2015

Een plek om blij van te worden

Eén van de meest speciale vakantieadressen in Europa is het Bio Vakantieoord, een uniek vakantiepark voor gezinnen…

Lees meer
11 november 2015

Zes redenen voor een citytrip

Leipzig, de stad waar Wagner werd geboren, Mozart op het orgel speelde, Bach het jongenskoor leidde, Grieg studeerde…

Lees meer
10 november 2015

Individualisering van kankeronderzoek

In augustus fietst en rent een delegatie van EW Facility Services in de Italiaanse bergen mee met Stelvio…

Lees meer
11 oktober 2015

Opleiden is investeren in medewerkers

Als opleider voor de schoonmaakbranche gaat er niets boven een opdrachtgever die doelbewust en ambitieus investeert in het…

Lees meer
11 juli 2015

Wat is het verschil tussen ‘service’ en ‘ervaring’?

Deze vraag houdt velen van ons bezig, zonder dat we er echter echt voor uit willen komen. De…

Lees meer