Oplossingen voor gastvrijheid in de langdurige zorg

Oplossingen voor gastvrijheid in de langdurige zorg

Dit is waarom aandacht voor client én omgeving samen gaan binnen schoonmaak.

Het bieden van een aangenaam verblijf is voor zorginstellingen erg belangrijk. Dat betekent dat er naast de veeleisende zorgvraag ook prioriteit is weggelegd voor gastvrijheid.

Vaak wordt gastvrijheid over het hoofd gezien binnen schoonmaakdienstverlening. Dat is zonde, want…

Je kunt de zorgbeleving direct naar een hoger plan tillen door gastvrijheid toe te voegen aan je schoonmaakdienstverlening. Hoe?

Download hier de whitepaper

Wat lees je in de whitepaper?

Magentazorg, Zorghotel Udens Duyn, Revalidatiekliniek Topaz Revitel en Buurtzorgpension delen hun kennis en ervaring in de whitepaper Cliënt én omgeving gaan samen binnen de schoonmaak.

Je krijgt antwoord op al deze vragen:

• Hoe draagt schoonmaakdienstverlening bij aan gastvrijheid?
• Waarom is communicatie zo belangrijk voor de schoonmaakdienstverlening?
• Een gastvrije omgeving is (natuurlijk) schoon en hygiënisch, maar hoe meet je de kwaliteit?
• Hoe stel je cliënten centraal binnen je schoonmaakdienstverlening?
• Waarom draagt juist een schoonmaakpartner bij aan optimale gastvrijheid

De beste keuze voor schoonmaak in de langdurige zorg?

Inbesteden, uitbesteden of under management? Lees meer

Neem contact op met één van onze zorgspecialisten

Directeur Zorg Onno Smit
Onno Smit Directeur Zorg
Margot van Leijen Strategisch Adviseur Zorg
Robert van Woerkom Manager New Business Care