Onze Filosofie

Ultieme gastbeleving is ons primaire doel.

Facilitaire dienstverlening is beleving. Vanuit deze overtuiging geloven wij dat wij met onze dienstverlening positief bijdragen aan de beleving van medewerkers, gasten en bezoekers op de totale dienstverlening van opdrachtgevers. Deze propositie en het waarmaken wat we beloven is onze sleutel tot succes. Hoe dit er uitziet?

Filosofie

Onze Filosofie

Hospitality
Wij zijn ervan overtuigd dat wij met onze facilitaire diensten een positieve bijdrage leveren aan de beleving van gasten/eindgebruikers van onze opdrachtgevers. Doordat onze oorsprong in de hotelbranche ligt en onze gehele bedrijfsstrategie – van backoffice tot opleidingsbeleid – hier vanaf dag één op is ingericht, is gastvrijheid als kernwaarde verankerd in ons DNA.

Het is wie wij zijn, waar wij voor staan en waar wij onze mensen zorgvuldig op selecteren en opleiden. Wij ondersteunen onze medewerkers met slimme ICT toepassingen, waardoor zij meer tijd en ruimte hebben om in het dagelijkse contact met opdrachtgevers en hun gasten/eindgebruikers écht het verschil te maken. Vanuit deze visie investeren wij continu in trainings- en opleidingsprogramma’s en besteden we aandacht aan persoonlijke coaching via onze eigen Hospitality Academy.

Dat beleving en tevredenheid geen statische factoren zijn weten wij als geen ander. Hospitality is ook de kunst van het verrassen. Dit doen wij door het meten van de beleving en het ontwikkelen van belevingsverhogende acties. Een op maat gemaakt Hospitality Improvement Programme ondersteunt een optimale beleving en tevredenheid bij gasten/eindgebruikers, in elke fase van de samenwerking.

Operational excellence

Operational excellence is cruciaal, omdat onze dienstverlening zeer dicht tegen het primaire proces van onze opdrachtgevers ligt. Dit realiseren wij door de inzet van gespecialiseerde medewerkers, optimaal ingerichte (kwaliteit)systemen & processen, een platte organisatie met korte lijnen en heldere communicatie. Hierin werken wij samen met onze opdrachtgevers, op basis van partnership.

Om te kunnen excelleren in onze dienstverlening hebben wij continu focus op het verbeteren en vernieuwen van onze dienstverlening. De afgelopen jaren hebben wij ingezet op technologische ontwikkelingen en geïnvesteerd in digitale toepassingen ter ondersteuning van onze dienstverlening op locatie. Deze vatten wij samen in INSITE. Hiermee zorgen wij voor een efficiënte en geautomatiseerde personeelsplanning, bieden wij applicaties die medewerkers ondersteunen bij het uitvoeren van hun werk en stellen wij managementinformatie beschikbaar.

Flexibilisering

Gezien de druk op facilitaire kosten en de veranderende behoefte van gasten/eindgebruikers wordt het belang van flexibilisering alsmaar groter. Een flexibele instelling is diep geworteld in alle lagen van onze organisatie en bijna onze gehele dienstverlening is flexibel ingericht. Wij richten de operationele invulling van onze dienstverlening op locatie zo in dat de inzet en kosten voor opdrachtgevers maximaal aansluiten bij hun actuele situatie. De dagelijkse inzet van medewerkers, middelen en materialen is zo perfect afgestemd op de actuele bezettingsgraden en dynamiek van hun gebouwen en activiteiten.

Wij kijken hierbij verder dan alleen schoonmaak. Samen met ketenpartners zoeken wij actief naar een integrale facilitaire dienstverlening die het beste aansluit bij de wensen van onze opdrachtgevers en hun gasten/eindgebruikers, tegen zo laag mogelijke totaalkosten.

Benieuwd wat gastbeleving voor uw organisatie kan doen?