Zorg05zorghotel_hospitality (Custom)

Hoe gastvrij ben jij?

Hoe gastvrij is jouw zorginstelling?

Vraag de gratis Hospitality Scan aan.

Jij bent dagelijks bezig met het zó gastvrij organiseren van de zorg en overige dienstverlening, dat het optimaal bijdraagt aan het welzijn van de cliënt, bewoner, bezoeker en medewerker. Jij doet er namelijk alles aan om hen centraal te stellen. Het gastvrije gevoel wat je hoopt dat zij ervaren is soms moeilijk te meten.

Krijg nu wel inzicht in de gastvrijheid van jouw organisatie met de Hospitality Scan.

Hospitality Scan aanvragen

Wat is de Hospitality Scan?

Een onafhankelijke Hospitality-expert beoordeelt de complete beleving en gastvrijheid binnen jouw zorginstelling. Van binnenkomst tot weg gaan. Soms kan dit als mystery visitor, soms niet. Dat stemmen we met jou af. De Hospitality Scan kijkt verder dan ‘alleen’ schoonmaak, want gastvrijheid zit in zoveel meer. De scan kan ook zaken beoordelen als parkeergelegenheden, ontvangst, routing, koffie, uitstraling van het gebouw en medewerkers, vloeronderhoud en keuze bij het restaurant. Elke zorginstelling heeft andere behoeftes en focuspunten. We stemmen de Hospitality Scan en de vragen dan ook zorgvuldig met jou af en houden daarbij altijd rekening met cliënten, bewoners, bezoekers en medewerkers.

De rapportage aan het eind van de Hospitality Scan bevat constateringen en aanbevelingen voor het verhogen van de gastvrijheid en (schoon)beleving. Wat gaat al goed en wat kan beter? We adviseren je hoe je de adviezen in de praktijk kunt brengen.

Vul het formulier in en we nemen contact met je op om jouw wensen en de mogelijkheden te bespreken.

Wat je nog meer van ons kunt verwachten op het gebied van hospitality, flexibiliteit en meer

Lees het hier

Hoe gaat een Hospitality-expert te werk?

De Hospitality-expert krijgt een checklist mee met onderzoeksvragen die vooraf met jou zijn afgestemd. In overleg bepalen we of de expert een verrassingsbezoek doet of dat het beter is dat we een afspraak maken. Iedere scan is op maat gemaakt voor jouw zorginstelling. De expert is ervaren op het gebied van gastvrijheid en kijkt ook naar zaken die misschien niet op de checklist staan. Met een frisse, onafhankelijke blik zie je meer dan je zelf zou doen. Zo maakt de expert een compleet rapport met de juiste tips voor jou.

Voorbeeldvragen

  • Word je bij binnenkomst direct begroet door een medewerk(st)er?
  • Is de bewegwijzering duidelijk en weet je waar je moet parkeren?
  • Zijn de gangen in het pand schoon?
  • Zijn de (openbare) (wacht)ruimtes comfortabel en voorzien van entertainment?
  • Zijn de gezamenlijke leefruimtes huiselijk, schoon en gastvrij?
  • Zien de schoonmaakmedewerkers en verzorgd uit?
  • Zijn de (schoonmaak)medewerkers vriendelijk en groeten zij gebouwgebouwgebruikers?
  • Ruiken de ruimtes fris?
  • Ziet het sanitair er hygiënisch en verzorgd uit?
  • Word je gegroet bij het verlaten van het pand?


Vul het formulier in en we nemen contact met je op om jouw wensen en de mogelijkheden te bespreken.

Met gastvrije professionele schoonmaak écht het verschil maken in de langdurige zorg

Met professionele schoonmaakdiensten til je de zorgbeleving direct naar een hoger plan. 80% van onze opdrachtgevers vindt dat wij een positieve tot zeer positieve bijdrage leveren aan de gastvrijheid van hun organisatie.

Schoonmaken is een vak. We bieden je professionele schoonmaakmedewerkers met oog voor hygiëne en infectiepreventie. We gebruiken middelen en materialen volgens de zorg-richtlijnen en controleren op veiligheid. Onze professionals hebben minimaal de SVS-basisopleiding Schoonmaak met de module Zorg of de vernieuwde Basisvakopleiding Schoonmaker in de Zorg gevolgd. Dit naast andere nodige opleidingen op het gebied van geprotocolleerde schoonmaak.

Wat wij voor jouw zorginstelling kunnen betekenen?

Lees meer

Neem contact op met één van onze zorgspecialisten

Margot van Leijen Strategisch Adviseur Zorg
Directeur Zorg Onno Smit
Onno Smit Directeur Zorg
Robert van Woerkom - Portretfoto
Robert van Woerkom Manager New Business