Hoe gastvrij ben jij?
Hoe gaat een Hospitality-expert te werk?
De Hospitality-expert krijgt een checklist mee met onderzoeksvragen die vooraf met jou zijn afgestemd. In overleg bepalen we of de expert een verrassingsbezoek doet of dat het beter is dat we een afspraak maken. Iedere scan is op maat gemaakt voor jouw zorginstelling. De expert is ervaren op het gebied van gastvrijheid en kijkt ook naar zaken die misschien niet op de checklist staan. Met een frisse, onafhankelijke blik zie je meer dan je zelf zou doen. Zo maakt de expert een compleet rapport met de juiste tips voor jou.
Voorbeeldvragen
- Word je bij binnenkomst direct begroet door een medewerk(st)er?
- Is de bewegwijzering duidelijk en weet je waar je moet parkeren?
- Zijn de gangen in het pand schoon?
- Zijn de (openbare) (wacht)ruimtes comfortabel en voorzien van entertainment?
- Zijn de gezamenlijke leefruimtes huiselijk, schoon en gastvrij?
- Zien de schoonmaakmedewerkers en verzorgd uit?
- Zijn de (schoonmaak)medewerkers vriendelijk en groeten zij gebouwgebouwgebruikers?
- Ruiken de ruimtes fris?
- Ziet het sanitair er hygiënisch en verzorgd uit?
- Word je gegroet bij het verlaten van het pand?
Vul het formulier in en we nemen contact met je op om jouw wensen en de mogelijkheden te bespreken.