Hospitality in DNA

Gastvrijheid in onze genen.

Creating Hospitality is niet toevallig gekozen. Het is wie we zijn, waar we voor staan en waar we onze mensen zorgvuldig op selecteren. Het zit in het DNA van onze organisatie. Door de beleving centraal te stellen, uitvoering flexibel te maken en integrale oplossingen te bieden weet EW Facility Services zich te onderscheiden. Dat is het fundament van onze organisatie.

Hospitality in DNA

Wij willen ieders verwachtingen overtreffen, elke dag opnieuw!

EW Facility Services dankt haar naam aan oprichter Eric Wentink. Al als student is hij ervan overtuigd dat in facilitaire diensten de behoefte van de eindgebruiker centraal zou moeten staan. En vanuit deze visie start Eric Wentink in 1990 zijn onderneming in de schoonmaakbranche.  

Niet lang hierna kiest Hotel Papendal voor EW Facility Services vanwege onze focus op beleving van gasten en flexibilisering van kosten. Het is voor het eerst in de geschiedenis van de schoonmaakbranche dat een schoonmaakbedrijf hospitality concepten toepast en gaat werken op basis van bezetting, in plaats van op basis van een vast aantal uren. Onze focus op beleving en flexibilisering van kosten blijkt een succesformule en we winnen aanzienlijk terrein in de hotelbranche. Er ontstaat behoefte aan meer facilitaire diensten conform dit concept en dat was voor ons reden om het dienstenpakket van schoonmaakdienstverlening en Housekeeping verder uit te breiden.

Ook in andere branches ontstaat vraag naar onze aanpak en we vertalen onze hospitality ervaring naar integrale oplossingen in facilitaire dienstverlening voor opdrachtgevers in de kantoren, high traffic en zorgmarkt. Ook over de landsgrenzen is er behoefte aan onze innovatieve concepten, in 2007 openden wij daarom onze deuren in België.

Met hospitality verankerd in het DNA en een jarenlange ervaring in het koppelen van diensten aan beleving, zijn we uitgegroeid tot een strategische partner voor organisaties die hospitality willen toevoegen aan facilitaire dienstverlening, onafhankelijk van markten en branches. En Hotel Papendal? Zij is na 25 jaar nog steeds klant. Omdat wij waarmaken wat we beloven.

Wilt u ook gastvrijheid in het DNA van uw organisatie?