Nu hybride werken normaal is geworden, zie je steeds meer pieken en dalen in het gebruik van jouw kantoor. Op verschillende dagen en tijdstippen kan de drukte enorm variëren. Dit brengt uitdagingen met zich mee, omdat facilitaire processen niet iedere dag op dezelfde manier ingericht hoeven te worden. Je hebt behoefte aan een flexibel schoonmaakproces. De kwaliteitseisen worden steeds strenger, de druk op het budget loopt op en jouw werkdruk steeds hoger.
Professionele schoonmaak draagt bij aan het realiseren van deze, en nog een hoop andere uitdagende doelen. Maar met professionele schoonmaak alleen ben je er nog niet. En bovendien: wat werkt nu echt? Want er wordt veel beloofd, maar welke resultaten kun je nu écht behalen?
Hoe richt je jouw schoonmaakproces nu zo in, dat je:
de best mogelijke schoonmaakkwaliteit krijgt?
flexibel inspeelt op de bezetting, en dus alleen schoonmaakt wat nodig is?
(kosten)efficiency realiseert?
nauwelijks klachten krijgt?
een aantrekkelijke werkomgeving creëert?
meer grip en inzicht in het gebouwgebruik hebt?
ontzorgd wordt?
Door nú te beginnen met het anders inrichten van je schoonmaakproces.
En dat is eenvoudiger dan je denkt…
Download hier de whitepaper
Een aantrekkelijk kantoor is essentieel
Als facilitair verantwoordelijke wil je dat alles picobello in orde is in jouw gebouw, zodat iedereen zich welkom voelt. Je wilt jouw collega’s en toekomstige werknemers een fijne werkomgeving bieden. Gasten en bezoekers zijn daarnaast het liefst direct op hun gemak. Het kantoor moet niet alleen een goede aanvulling zijn op de thuiswerkplek en een plek zijn waar verbinding optimaal gefaciliteerd wordt. Het moet ook een veilige, opgeruimde en schone werkplek bieden, zodat je collega’s hun werk zo goed mogelijk kunnen uitvoeren.
Hoe datagestuurd schoonmaken een succes werd in het hoofdkantoor van De Lage Landen International BV?
Lees het hier
Data geeft inzicht
De werkomgeving is niet alleen vóór de schermen belangrijk voor je. Achter de schermen heb je ook graag inzicht in het gebruik van het kantoor en de verschillende ruimtes. Zo kun je diverse facilitaire zaken hier goed op afstemmen. De gebouwinrichting, de schoonmaak, maar ook de catering of beveiliging. En die schoonmaak? Die richt je natuurlijk het liefst zo efficiënt en duurzaam mogelijk in. Als je weinig klachten krijgt en ontzorgd wordt, dan heb je je zaken goed op orde. Inzicht zorgt namelijk voor grip: grip op resultaten, grip op nieuwe mogelijkheden en grip op kosten.
Met behulp van data richt je het schoonmaakproces zo in, dat je een zo aantrekkelijk mogelijke werkomgeving creëert. Daarnaast krijg je de best mogelijke schoonmaakkwaliteit en meer grip en inzicht in het gebouwgebruik. Je wordt ontzorgd en je realiseert efficiency in de breedste zin van het woord.
Wil je weten wat datagestuurd schoonmaken voor jou kan betekenen en hoe eenvoudig je kunt beginnen?
Ontdek de 8 voordelen die datagestuurd schoonmaken jou oplevert in de whitepaper.